Graczem będąc…
Jaka mozê byæ przyczyna kopcenia z rury, niemocno ale widaæ dymek? Uszczelka g³owicy wymieniona, wszystkie filtry wymienione, olej wymieniony w sierpniu tego roku. Pozdrawiam forumowiczów.
No dobre, ale jaki to dym: bia³y, czarny czy niebieskawy?
Bia³y
Jak bia³y (ma³a ilo¶æ) to woda w uk³adzie siê skrapla(normalne), jak bia³y (du¿a ilo¶æ) to znaczy ¿e p³yn z uk³adu ch³odzenia siê przedostaje do komory spalania (trzeba wymieniæ uszczelkê pod g³owica), jak siwo-niebieskawy to masz powa¿ny problem bo to znaczy ¿e bierze ci olej i silnik do kapitalnego remontu, a jak czarny to znaczy ¿e masz z³y sk³ad mieszanki (paliwo+powietrze) lub uszkodzone wtryski.
Prosze czytaæ dok³adnie post-uszczelka wymieniona
Jak bia³y to sprawd¼ poziom p³ynu w zbiorniczku, jak siê nie bêdzie zmniejsza³a jego ilo¶æ to sie nie przejmuj bo to nic siê nie dzieje (normalne), ale jak siê bêdzie zmniejszaæ i dalej bêdzie kopci³ to wymieñ uszczelkê pod g³owica.
Na nastêpn± przeciez wymienia³em w sierpniu razem z olejem
A na jakim paliwie kolega je¼dzi??
[ Dodano: 2008-10-07, 12:00 ]
Gaz i benzyna czy tylko benzyna?
To mo¿e ¶ruba sie poluzowa³a przy g³owicy(ma³o prawdopodobne) lub jeszcze mo¿e byc co¶ takiego ¿e przy wymianie poprzedniej uszczelki nie by³a planowana glowica i nowa uszczelka nie trzyma tak jak powinna
Nie je¿dze po paprakach tylko dobrych mechanikach, bez planowania g³owicy nie za³o¿y³by uszczelki. Ok poje¿dze poobserwuje i zoabczycmy jak sie to wszystko rozwinie
Kolego bo mo¿e to jest wina paliwa, kiepska jako¶æ itd. o czym nie raz mo¿emy sie przekonaæ
najlepszemu siê zdarza zrobiæ co¶ nie tak
Nikt nie jest nieomylny.
No wiadomo ¿e tak
mi kopci rano,na zimnym silniku czarnym dymkiem i troche czuc zapach benzyny,na gazie jest wszystko ok..wiec poki co jezdze tak i mi nie przeszkadza
mi kopci rano,na zimnym silniku czarnym dymkiem i troche czuc zapach benzyny,na gazie jest wszystko ok..wiec poki co jezdze tak i mi nie przeszkadza
U mnie w nubirze2 dwa literki jest dok³adnie tak samo identyko.... Mam za to inny problemik rano nie mogê odpaliæ trzeba kreciæ 4-6 razy zanim zatrybi..!! Mówia ¿e mapa benzyny rozwalona !!!
To ¿e by³a zmieniana uszczelka pod g³owiæa o niczym nie ¶wiadczy , nie raz by³em ¶wiadkiem i¿ mimo zastopsowania oryginalnych uszczelek , planowania g³owicy po 1-2 miesi±ca znowu pu¶ci³a.Nic na to nie poradzisz , jak robisz w ASO masz gwarancjê , jak gdzie¶ na rowie to niekoniecznie.
Kopci na czarno nic nie poradzisz to wina z³ej emulacji sondy na gazie , komputer benzynowy zmienia parametry w bloku pamiêci i do reseta jest dobrze ...
Mam podobny problem ! Lanos dymi na bia³o i ubywa p³ynu z ch³odnic ! A jakby odkrêciæ korek ze zbiorniczka ? Ci¶nienie w uk³adzie spadnie czyli p³yn przestanie dostawaæ siê od cylindrów ! To tak w ramach próby :-) Co wy na to ??????
jakby odkrêciæ korek ze zbiorniczka ? Ci¶nienie w uk³adzie spadnie czyli p³yn przestanie dostawaæ siê od cylindrów ! To tak w ramach próby :-) Co wy na to ????
Bledna konkluzja Plyn i tak bedzie cieknac. Obawiam sie, ze pozostaje tylko wymiana UPG.
A czy mo¿e pomóc dodatek uszczelniaj±cy do p³ynu ?