Graczem bÄdÄ câŚ
Witam.
Od pewnego czasu mam problem z pracą prędkościomierzem, pracuje on nie regularnie, podczas jazdy pokazuje mi prawidłową prędkość, a po chwili skacze mi i wariuje pokazując predkość zanirzoną i zawyrszoną w sporym przedziale, zdarza mi się że podczas jazdy pokazuje mi 0km/h. Domyślam się ze jest to problem z linką, tylko nie mogę jej znaleść, wiem że znajduje sie przy skrzyni biegów ale nie mogę jej znalesc. Mam nadzieje że pomożecie mi naprawić tą usterke bo bardzo przeszkadza mi podczas jazdy. Z góry Dziękuje!
W Leganzach nie ma linki prędkościomierza. W skrzynię jest wkręcony czujnik prędkości, tzw. impulsator, który wysyła info o prędkości. Na początek warto przeczyścić jakimś kontakt sprayem styki przy czujniku, jeżeli nie pomoże wymień czujnik. Sporadycznie mogą zdarzyć się problemy ze stykami przy zegarach.
a w którym miejscu znajdują się te podzespołu, będe wdzięczny za dokładnie opisanie ich w ktorym miejscu one się znajdują.
j/w Kol. Pietro, napisał: szukaj czujnika przy skrzyni biegów. Linek do zegarów nie ma żadnych. Wszystko w elektryce. Pewnie będziesz musiał się dobrać do zegarów. A jak to zrobić? Proszę:
1. Zaczynasz od środkowej drewnopodobnej obudowy. Podważyć u dołu (koło popielniczki) płaskim śrubokrętem. Jest na "wcisk". Pociągnąć do siebie i obudowa wyjdzie.
2. Odsłonią Ci się śrubki mocujące obudowę środkowego schowka, radia i klimatronika. U samej góry (poniżej włączników świateł przeciwmgielnych i awaryjnych) są dwie śrubki (krzyżaki) mocujące całość obudowy licznika wraz z wylotami nawiewów. Odkręcić.
3. Kolejne dwie są w górnej części obudowy licznika powyżej kolumny kierownicy.
4. Ostatnia ukryta jest pod zaślepką w prawej części skośnego wylotu nawiewu powietrza. końcówka tego wylotu to zaślepka "na wcisk". wyjąć ją i zobaczysz jeszcze jedną śrubkę.
5. Jak już masz wszystko odkręcone opuść kolumnę kierownicy na maxa w dół i wyszarpnij całą dużą obudową zegarów wraz ze środkowymi nawiewami.
6. Odepnij kostki złączeniowe świateł awaryjnych, przeciwmgielnych, ewentualnych podgrzewanych foteli i zegara.
7. Pod obudową dokoła zegarów masz dwie śrubki krzyżakowe mocujące obudowę samych zegarów do grodzi - odkręcić.
8. Wyjąć obudowę zegarów wraz z nimi (nie ma tam żadnych linek). Obudowa z przyłączeniami elektryki siedzi w kostkach złączeniowych, ale łatwo się wyjmuje.
9. Rozpiąć przezroczyste pleksi od reszty obudowy - zatrzaski
10. I masz dostęp do wszystkich zegarów: w zależności od tego, który chcesz wyjąć trzeba z tyłu odkręcić malutkie śrubki przytrzymujące zegary na miejscu. Lub masz dostęp do oświetlenia i kontrolek.
Jak byś miał pytania - dzwoń: 696 449 420
Powodzenia.
a w którym miejscu znajdują się te podzespołu, będe wdzięczny za dokładnie opisanie ich w ktorym miejscu one się znajdują.
Dostęp do czujnika masz po otwarciu maski - czujnik jest wkręcony w skrzynię biegów.