Graczem będąc…

wiec powiem tak za duzo kombinowania niema wszystkie lapy mocujace sa od legi kolo pasowe bo od vectry jest za szerokie miska olejowa od legii tamta ma inne mocowania i uklad nie pasuje haczy o belke przy wkladaniu bagnet oleju tez od legii inne wygiecie ma niz vectra i kolektor niechce wejsc smog w misce tez od legii inny kont wygiecia pozatym wszystko to samo wiec tylko jak cos wkladac od vectry duzo tanszy i ma lepszy uklad smarowania 7 dni ciezkiej pracy nad czyszczeniem i wyciaganiem w warunkach podworkowych czyli do wyjecia silnika 2 osoby i lancuch na belce i do wlozenia wielokrazek i dobra galaz ale polak potrafi zrobic wiec spoko. koszty hmm calkiem nie duze w porownaniu z silnikiem leganzy . ja kupilem sprawdzony z autka silnik za 900zl do tego plyny wiadomo olej itd czyli koszt calkowity to 1200zl na chwile obecna bo bez warsztatu mechanicznego


A jak z ca³± elektryka posz³o,du¿o przerabiania?Jaki konkretnie silnik w³o¿y³e¶?
a jaki miales wczesniej silnik?, i wlasnie jak z elektryka?
elektryka bez zmian po zachowaniu kolektora ssacego wszysko gra jak nic tez mialem 2.0 silnik 16v silnik 2.0 16v od vectry takis sam musial byc moc trzeba bylo zachowac silnik pracuje jak pszczolka teraz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •