Graczem będąc…
Mam pytanie, czy za ka¿dym przekrêceniu stacyjki powinno byæ s³ychaæ pompe paliwa? Leganza nie odpala. Nie slychaæ wogole pracy pompy paliwa. Czy po zdjêciu wêzyka id±cego od filtra paliwa do listwy wtryskowej przy krêceniu rozrusznikiem powinno sikaæ beznyna?
Witam. Po zdjêciu powy¿szego przewodu i przekrêceniu stacyjki w pozycjê zap³onu musi wytrysn±æ pod du¿ym ci¶nieniem paliwo( nie przekrêcaj stacyjki w pozycjê w³±czenia rozrusznika.
Sprawd¼ modu³ sterowania poduszkami powietrznymi - zobacz w temacie Nubira nie odpala na PB
Pompê s³ychaæ w momencie kiedy przestaniesz krêciæ rozrusznikiem tak aby silnik zapali³, jak jej nie s³ychaæ to musisz kupiæ now± koszt oko³o 150 z³ na allegro
[quote]Pompê s³ychaæ w momencie kiedy przestaniesz krêciæ rozrusznikiem tak aby silnik zapali³, jak jej nie s³ychaæ to musisz kupiæ now± koszt oko³o 150 z³ na allegro[/quot nie koniecznie po w³aczeniu zap³onu bêdzie j± s³ychaæ a jak nie to sprawd¼ najpierw przeka¼nik
czesc wsztkim, mam pytanie, jak mozna sprawdzic ze pompa palwa w 100% NIE dzialajaca??
Po pierwsze pompa jest pod tyln± kanap±, wiêc bez zdjêcia jej, za bardzo pompy i tak nie s³ychaæ. Za³±czenie sie pompy s³ychaæ w momencie przekrêcenia kluczyka do pozycji start (wcale nie trzeba krêciæ). Co do sprawdzenia, to ja pompê po prostu wyj±³em i podpi±³em na krótko i to jest chyba najpewniejsza metoda. Bo je¿eli na krótko zagada, to wtedy masz pewnosæ, ¿e co¶ jest nie tak z elektryk±, a to jak dla mnie ju¿ wy¿sza szko³a jazdy U mnie okaza³o siê, ¿e gdzie¶ we wi±zce przewód siê przepali³ (niestety, co do elektryki w legii, nie jest ona pierwszych lotów, zw³aszcza jesli chodzi o okablowanie ) Mechanior który mi to robi³, nawet nie wiem sk±d wzia³ pr±d, bo na bezpieczniku pompy napiêcia, jak nie by³o tak nie ma, a pompa dzia³a Pewnie sobie ch³opak robotê na przysz³o¶c przygotowa³, bo jak kiedy¶ klêknie (oby nie) to i tak tylko on bêdzie wiedzia³ co tam nawywija³.
A wiesz z jakich innych aut ewentualnie by pasowala pompka??
(P.S. raczej mi jest to pilne bo mam zamiar wrocic do Polski na swieta )
P.S. 2 ok sprawdzilem pompke paliwa, ktora na polaczeniu z aku dziala a na normalnym nie... czy to moze byc wina immo ktory przekazuje prad zamiast na pompke to na centralny zamek?? bo przy rozruchu to mi zamiast pompki to zamek sie zamyka!!! P I L N E ! ! !
P.S. 3 dzieki za odp. dla ciebie (ale nie wiem jak mozna dawac punkty ''pomogl'') wiec raczej nie bede mial jak ci sie odwdzieczyc ...
A wiesz z jakich innych aut ewentualnie by pasowala pompka??
Na tyle co siê orientujê, to nie pasuje z niczego innego. Mój elektromechanik powiedzia³, ¿e w legi sa 2 rodzaje pompy: jedna któr± siê wymienia jako ca³o¶æ, a druga ma wymienny wk³ad (nie wiem jak jest w 2,2 ? ). Nie kombinowa³bym zbytnio, bo koszt pompy paliwa nie jest wielki Co do dzia³ania immo, to powiem tylko tyle, ¿e jest to conajmniej dziwne, ale co¶ w tym mo¿e byæ. Immo odcina dop³yw paliwa, wiêc pewnie tutaj mo¿na szukaæ przyczyny, skoro zamiast podawaæ paliwo, zamyka central. Do tego jednak, bêdzie potrzebny elektryk, a na tym (jak mówi³em) siê nie znam
Jestem na ¶wiezo w temacie , na poczatek od³acz przewód od filtra paliwa od strony listwy i w³ó¿ do pustej butelki po napoju odpal jak bezynka poleci to oki jak nie to juz wiesz ze pompa do wymiany a w³asciwie wk³ad koszt 50 pln na Allegro wymiana jest dosc prosta,
czasami jest tak ze paliwko poleci jak u mnie ( b³otko) filtr do wymiany i po sprawie.
Jest jeszcze druga sprawa czasami paliwko poleci ale niestety za ma³e jest cisnienie , bo pompa generuje dwa cisnienia do rozruchu i w czasie jazdy to pierwsze musi byc mocniejsze zeby autko odpali³o, i w tym przypadku niestety tez trzeba wymienic wk³ad pompy lub ca³a pompe.
Dlatego nieraz czytamy ze pompa chodzi na krótko a jak jest w zbiorniku to nie daje rady.
Oczywiscie o sprawdzeniu bezpiecznika czy przekaznika nie musze wspominac.
Apropo wk³adów do pompy to identyczne sa do Peugeota i Daychatsu , ale zaznaczam ze wk³ad bo obudowy sa juz inne.
Powodzenia i mam nadzieje ze te info komus kiedys pomorze
Jestem na ¶wiezo w temacie , na poczatek od³acz przewód od filtra paliwa od strony listwy i w³ó¿ do pustej butelki po napoju odpal jak bezynka poleci to oki jak nie to juz wiesz ze pompa do wymiany a w³asciwie wk³ad koszt 50 pln na Allegro wymiana jest dosc prosta,
czasami jest tak ze paliwko poleci jak u mnie ( b³otko) filtr do wymiany i po sprawie.
Jest jeszcze druga sprawa czasami paliwko poleci ale niestety za ma³e jest cisnienie , bo pompa generuje dwa cisnienia do rozruchu i w czasie jazdy to pierwsze musi byc mocniejsze zeby autko odpali³o, i w tym przypadku niestety tez trzeba wymienic wk³ad pompy lub ca³a pompe.
Dlatego nieraz czytamy ze pompa chodzi na krótko a jak jest w zbiorniku to nie daje rady.
Z tym ci¶nieniem masz racjê, ale nawet stwierdzaj±c, ¿e po przekrêceniu kluczyka Pb nie p³ynie, ja bym tak szybko pompy nie dyskwalifikowa³ Przeciez wszyscy dobrze wiemy, ze bez zasilania nawet najlepsze urz±dzenie nie zadzia³a. Jak ju¿ wcze¶niej pisa³em, nie tylko bezpieczniki i przeka¼niki mog± byæ przyczyn± niesprawno¶ci ze strony elektryki. Niestety szwankuje te¿ samo okablowanie, a wtedy nawet jak kupisz now± pompê to bedzie Elektrykê nale¿y porz±dnie sprawdziæ, ¿eby wyeliminowaæ definitywnie, ¿e to nie jej wina
Qwazar
Oczywiscie, ale jak zasilanie jest na kostce do pompy to znaczy ze ca³a elektryka jest ok!
I wtedy sprawdzamy tak jak opisa³em.
Witam,
aby nie zak³adaæ nowego tematu opisze mój problem tutaj.
Otó¿ wydawa³o mi siê ¿e pad³a mi po raz kolejny pompa paliwa z powodu jazdy ze zbyt ma³± ilo¶ci± paliwa. Wcze¶niej (oko³o 3 miesiêcy temu tak w³a¶nie siê sta³o). Pad³a wówczas pompa. Podczas zapalania nie by³o w ogóle s³ychaæ jej pracy. Zakupi³em wówczas now±, zamontowa³em i po kilku, kilkunastu próbach uda³o mi siê auto odpaliæ.
Kilka dni temu ponowne problemy z odpaleniem (rezerwa pali³a siê ju¿ jaki¶ czas). Oczywi¶cie pierwsze co to pomy¶la³em ¿e ponownie pompa paliwa. Tym razem by³o s³ychaæ jak pracuje. Nie mniej jednak zakupi³em now± i pod³±czy³em. Niestety i ta nie spowodowa³a odpalenia.
Wymieni³em wiêc filtr paliwa i sprawdzi³em ¶wiece. Wszystko by³o OK. Znajomy poleci³ mi sprawdziæ przeka¼nik (zamieniæ z innym). Niestety i to nie pomog³o. zacz±³em wiêc sprawdzaæ ci¶nienie na pompie i okaza³o siê ¿e na samym jej wyj¶ciu pod³±czaj±c przewód prawie paliwo z niej nie leci, tzn. ma³o co. Wyj±³em j± wiêc i przywioz³em do domu. Po pod³±czeniu jej do prostownika "sika³a" jak szalona.
Co wiêc mo¿e byæ powodem ¿e nie dzia³a w aucie skoro bezpiecznik pompy i przeka¼nik wydaj± siê byæ OK?!!
Jak sprawdziæ co mo¿e byæ przyczyn±?
P.S polecony mechanik mo¿e j± sprawdziæ dopiero w przysz³ym tygodniu a to dla mnie trochê za pó¼no.
Proszê o pomoc.
Pozdr
Yaro29 zmaga³em sie z podobnym problemem 2 dni temu.
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=22574
Yaro29 zmaga³em sie z podobnym problemem 2 dni temu.
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=22574
jeste¶ wielki
Zrobi³em dok³adnie tak samo, zala³em pompe i po kilkukrotnym przekrêceniu rozrusznikiem auto wreszcie odpali³o.
WIELKIE THANX FOR YOU