ďťż

Graczem będąc…

Witam.
Moja legia znów stroi fochy :/ Tym razem po otwarciu maski usłyszałem niepokojące piski z silnika. Wszystko chodzi super, przyspiesza jak złoto, ale od czasu do czasu coś popiskuje. Piszczy zarówno na wolnych jak i przy otwarciu przepustnicy. Jako że sam za rozbieranie silnika się nie wezmę proszę o informację nt. uczciwych mechaników, którzy ogarniają silnik 2.0 DOHC i urzędują blisko 3-miasta. Kontakt bardzo mile widziany! Diagnozy są dwie: albo któreś z łożysk pasków, albo ciśnienie oleju, który nie dochodzi do wałka rozrządu. Tak czy owak słabo, wiec proszę o szybką reakcję. Z góry dzięki dla wszystkich życzliwych!


Tu polecałem warsztaty z Gdyni --> klik Zwłaszcza ten drugi - GTI
moze to byc napinacz z rozrządu proponuje szybka wizyte w warsztacie i wolna jazde
Rozrząd miałem robiony niecałe 30 tys temu, więc byłoby to zaskakujące. Padła taka diagnoza że mogło paść podawanie oleju do góry silnika i piski pochodzą z wałka rozrządu, ale wolę o tym nie myśleć. Z chłopakami z Orłowa skontaktuję się w poniedziałek - mam nadzieję że znajdą jakiś rozsądny termin. Dzięki za pomoc!


Ale to łatwo sprawdzić. Wałki rozrządu są dwa i to na samej górze.Wystarczy , że odkręcisz pokrywę zaworów ( tą gdzie jest wlew oleju ) i masz wałki jak na dłoni - więc zobaczysz czy mają smarowanie. Na mój gust przy wymianie rozrzadu za bardzo naciągneli i może piszczeć rolka lub napinacz zwróć uwage na pompę wodną
Takie typy dał mechanior u którego zostawiłem ślicznotkę. Z naciągiem to raczej nie, bo przez równo 24 tys nie było z tym żadnych problemów. Jeśli okaże się że to rozrząd zrobię wszystko z pompą wodną żeby mieć święty spokój na czas dłuższy. Dam znać jak maszynka wróci do garażu. Pzdr dla wszystkich!
ja powiem tak tez mi piszczalo i swiecila sie kontrolka cisnienia oleju na wolnych obrotach wymienilem czujnik olej na lepszy ale pompy nie zdazylem i korbowod zrobil dziure w bloku. po rozebraniu silnika okazalo sie ze to jakies gowno w tych legiach odwalali blok od 8zaworowca prawdopodobnie omega [a] lub record 2.0 i smarownie jest fatalne przy 16v nie wytrzymuje tego wszystkiego teraz bede tam pakowal silnik ecoteka z opla vectry wszystko pasuje idealnie zastosuje tylko swoj kolektor ssacy i wydechowy ssacy gdyz mam gas a niebede nawiercal otworow sam.tak wiec jesli maszz takie cos jak ja migajaca kontrolke na wolnych obrotach od cisnienia oleju proponuje odrazu wymienic pompe chociaz niewiem na ile pomoze jak ten caly dol czyli blok jest nie odpowiedni do gory 16v do 8 niema szans wytrzymac duzo.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •