Graczem będąc…

Witam forumowiczów
Co prawda przegl±da³em forum w poszukiwaniu odpowiedzi na mój problem ale mam ma³e w±tpliwo¶ci...
Sprawa wygl±da tak jakby to by³o przednie ³o¿ysko, huk zwiêksza siê wraz z prêdko¶ci± przy skrêcie w lewo milknie, przy ostrym zwalnianiu natê¿a siê czyli wszystko wskazywa³oby na lewe przednie ³o¿ysko Gdy podnios³em auto w zak³adzie i rozbuja³em lewe pó¼niej prawe ko³o do 80 km/h to nie by³o s³ychaæ ¿adnego huczenia, czyli bez obci±¿enia ³o¿ysko nie bêdzie huczeæ ? Wydaje mi siê, ¿e je¶li jest do wymiany to powinno. W ci±gu 2 m-cy by³y wymienione sprê¿yny bo pêk³a mi w³a¶nie lewa, lewy wahacz i koñcówka dr±¿ka kierowniczego bo mia³a luzy wiêc to odpada. Czy mo¿e to byæ co¶ innego ni¿ ³o¿ysko i czy na pewno mo¿na stwierdziæ, ze lewe I jeszcze jedno czy do Legi podchodz± 2 ³o¿yska na ko³o czy 1 Czekam na Wasze sugestie i porady


czyli bez obci±¿enia ³o¿ysko nie bêdzie huczeæ ?

spokojnie poje¼dzij jeszcze trochê i zacznie huczeæ, poprostu jeszcze siê nie rozwali³o do tego stopnia ¿eby hucza³o bez obci±¿enia,

co do sprawdzenia, przy wchodzeniu w zakrêt w prawo lub lewo ³o¿ysko powinno ucichn±æ ... w zale¿no¶ci od tego, które siê wysypa³o to albo przy skrêcie w prawo albo w lewo nastanie cisza, najlepsza jest jazda po ³uku
³o¿ysko powinno ucichn±æ No i tak jest jak skrêcam w lewo na takich ³ukach jest b³oga cisza, czyli lewe mam rozumieæ i nic wiêcej nie mo¿e tam hukaæ siê ?
Moi mechanicy sprawdzali przednie ³o¿yska w taki sposób:

Auto na podno¶niku, mechanik w ¶rodku zapala³ silnik - 4 bieg, rozpêdza ko³a do prêdko¶ci ponad 100km/h - gasi silnik.
W tym czasie drugi mechanik "na ziemi" nas³uchuje.

Swoj± drog± , nie jest to ha³as wyz±bkowanych z ty³u opon - u mnie ca³y czas powraca, wraz ze zu¿yciem opon


nie jest to ha³as wyz±bkowanych z ty³u opon Nie jest mam 2 nowe opony Barum B2 zakupione tydzieñ temu i przek³ada³em je z przodu na ty³, by³em na ustawieniu zbie¿no¶ci po której de fakto jeszcze g³o¶niej huczy przy je¼dzie na wprost wcze¶niej by³o cicho tylko na ³ukach przy skrêcie w prawo i przy mocnym zwalnianiu a teraz jak ustawili mi zbie¿no¶æ bo by³a do¶æ zepsuta to ha³as siê nasili³
michal_z a tak w ogóle to je¶li Ci powraca ten d¼wiêk powraca to zrób zbie¿no¶æ chyba ¿e masz ju¿ to za sob± [/b]
a tak w ogóle to je¶li Ci powraca ten d¼wiêk powraca to zrób zbie¿no¶æ chyba ¿e masz ju¿ to za sob±

Robi³em kilkakrotnie zbie¿no¶æ, amortyzatory te¿ zmieniane.
Najprawdopodobniej TTTM. Problem ten dotyczy wielu aut.
Kolega d³ugo walczy³ na gwarancji z Focusem kombi, a¿ w koñcu go sprzeda³.

Producenci opon twierdz±, ¿e z±bkowanie jest spowodowana konstrukcj± zawieszenia, a producenci aut, ¿e problem tkwi w oponach
Wszystko ich gadanie o dupe rozbiæ, ka¿dy na ka¿dego i tak to jest heh
Witam forumowiczów
Czekam na Wasze sugestie i porady
£o¿ysko do wymiany 100% - bez obci±¿enia mo¿e nie ha³asowaæ...
No i tak jest jak skrêcam w lewo na takich ³ukach jest b³oga cisza, czyli lewe mam rozumieæ i nic wiêcej nie mo¿e tam hukaæ siê ?

poje¼dzij jeszcze trochê, ³o¿ysko zacznie tak ha³asowaæ, ¿e nie bêdziesz musia³ kombinowaæ, które to ..

mnie siê jednak wydaje, ¿e to prawe ³o¿ysko
mnie siê jednak wydaje, ¿e to prawe ³o¿ysko
Prawe Wg mnie lewe skoro przy odci±¿eniu lewego ko³a przestaje huczeæ, a huk jest do przesady przy 80 km\h, RIPER dlaczego uwa¿asz, ¿e to prawe ?
RIPER dlaczego uwa¿asz, ¿e to prawe ?

u mnie tak by³o, to obci±¿one przestawa³o ha³asowaæ, okaza³o siê dopiero po rozebraniu obu
okaza³o siê dopiero po rozebraniu obu
To mechanik sobie policzy za 2 jak trafi nie na to co trzeba, niedobrze... Pewnie bêdê sam próbowa³ zmieniæ ale bojê siê, ¿e co¶ uwalê i zepsujê
Problem rozwi±zany, chwilê je¼dzi³em z tym ³o¿yskiem i w koñcu zrobi³ siê luz na ³o¿ysku i mo¿na by³ stwierdziæ które... Okaza³o siê tak samu jak u RIPER'a by³ prawe a my¶la³em, ¿e lewe. Koszt 80 z³ bo by³y ma³e problemy ale nareszcie cisza w autku
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •