Graczem będąc…
Witam . Mam problem z odpaleniem silnika Rozrusznik krêci a silnik nie zaskakuje. Sprawdzi³em pompê paliwa - sprawna filtr paliwa czysty .
iskra na ¶wiecy jest??
¦wiece niedawno wymienione ok 4 ty¶ km iskra jest.
A immo ci roz³±cza
Tak
¦wiece niedawno wymienione ok 4 ty¶ km iskra jest.
ale sprawdza³e¶ organoleptycznie ¿e iskra jest
Immo ci roz³±cza czyli kontrolka gasnie po przekrêceniu zap³onu
A jak z paliwem, sprawdza³e¶ czy dochodzi
Kolego Wildboy dobrze mowi - trzeba dokladnie sprawdzic czy jest iskra i czy jest paliwo pod odpowiednim cisnieniem. Bo jezeli jedno i drugie jest, to auto musi odpalic Przy zalozeniu ze rozrzad jest dobrze ustawiony :p
Paliwo napewno jest i przechodzi przez filtr. przy roz³±czaniu przewodu poliwowego od filtra paliwo wytrysne³o pod ci¶nieniem. Czy przyczyn± mog± byc zatkane wtryski?
No niby moga, ale napisz jeszcze w jaki sposob sprawdzales iskre?
Czy przyczyn± mog± byc zatkane wtryski?
Mog±. Je¼dzisz na PB czy na LPG
Ziemniak z tym rozrz±dem to masz racje, aczkolwiek w±tpie
A jak jeszcze odpalal to nie zauwa¿e³e¶ czego¶ dziwnego
Mo¿e sprubuj zczytaæ kody b³±dów !!
[ Dodano: 2008-02-14, 10:11 ]
jaki sposob sprawdzales iskre? no w³asnie .
Odkrêcona ¶wieca wraz z przewodem do obudowy silnika i przekrêcic kluczyk stacyjce. Paliwo to PB i LPG instalacja stara zabudowa w 2002 roku
Przede wszystkim podaj jeszcze przebieg auta, ile jezdzi na gazie (w sensie ze km ile ).
Druga sprawa, wez drugi kluczyk (zapasowy) i sprobuj nim odpalic auto.
Napisz w jakich okolicznosciach auto zdechlo. Tak poprostu rano nie odpalilo, czy odpalilo i zgaslo? Czy wczesniej wszystko bylo ok?
Co do rozrzadu; raczej malo realne
Apropos sprawdzania iskry; czy na kazdym garze iskra byla taka sama? Ostatnio u znajomego w Nexii sprawdzalismy i na dwoch garach byla piekna a na dwoch pozostalych najpierw byla super duper (co mnie zmylilo) a czasem byla slabsza, lub wogole jej nie bylo (palec z kopulka do wymiany)
Paliwo to PB i LPG
No to mog³y sie wtryski zapiec chociaz my¶le ¿e raczej by¶ to odczu³ wcze¶niej ( drgania samochodu, kiepsko by siê zbiera³) a nie tak ¿e zdech³o i ju¿.
Jak ziemniak pisze: na ka¿dej ¶wiecy sprawdza³e¶ iskre ( ka¿da ¶wieca + ka¿dy kabel ).
Napisz czy kontrolka od immo ci gasnie , i raz jeszcze proponuje KODY USTEREK !
Dok³adnie ile je¼dzi na gazie nie wiem (poprzedni w³a¶ciciel zak³ada³ instalacje gazow±) Ja przejecha³em ok 25 ty¶ A zdech³o w jednym dniu z rana nie umia³em odpalic. Po czterech próbach silnik zaskoczy³ najpierw obroty ok250 po chwili wskoczy³ na 1000. w tym dniu by³ jeszcze kilka razy odpalany i za ka¿dym razem chwyta³ za pierwszym razem czli OK. Na nastêpny dzieñ ju¿ zdech³ i nie odpala. Co do ikry wydaje mi siê ¿e wszystkie s± takie same.
KODY USTEREK !
KODY USTEREK !
KODY USTEREK !
Nie lubiê sie powtarzaæ
Dokladnie jak kolega WildBoy pisze Z tego co napisales to wnioskuje ze padl pewnie jakis czujnik A jezeli tak jest to ECU powinien to wykazac
A moja rada jest zgo³a odmienna od waszych . Wymieniæ proszê pompê paliwa . Skoñczy³am
Stif, a przy okazji pompy paliwa
Czy da sie jakos w 100% stwierdzic czy pompa podaje wlasciwe cisnienie? Czy w gre wchodzi ylko podmianka na inna/kupno nowej?
Tyle razy siê powtarzam na temat pompy ,¿e nied³ugo bêdzie mi siê ¶ni³a. Ziemniak - przecie¿ wiesz ¿e pompe na 100% sprawdzisz pod³±czaj±c manometr do sprawdzenia ci¶nienia. Ci¶nienie wymagane to od 2 , 8 do 3 , 2 bara.
Nie wiem, o to jeszcze Ciebie nie pytalem
Albo zapomnialem
W Kazdym razie dzieki