Graczem będąc…
Witam wszystkich po raz pierwszy,
Z Leganzy bylem super zadowolony, ale ostatnio auto nie odpalilo mi pod domem i niestety okazalo sie, ze w srodku wszystko rozsypane.. mechanik mowi, ze nie ma sensu nic tam robic.
W zwiazku z tym mam pytanie, wiem, ze s± ró¿ne oznaczenia silników Leganzy, czy to wszystko jedno, jaki wsadzê? Czy du¿e s± przeróbki z silnikiek z Nubiry? (oczywi¶cie 2.0)
Na allegro ceny s± miêdzy 2000-3000 z³, na co zwróciæ uwagê?
A do tego jeszcze mam LPG sekwencjê, czy trzeba bêdzie od nowa zak³adaæ wszystko?
Mo¿e to nie ma sensu tylko sprzedaæ wszystko..
Auto kupilem miesiac temu, bylo sprowadzona, super przebieg 50 tys km, 98 r., stan bdb, tylko miala lakierowane nadkole przednie bo podobna bylo zarysowane, No i jedynym mankamentem byla niedzialajacy klimatronic i brak radia i alufelg.. chociaz chyba w wersji cdx powinno byc?
Na razie mam totalna zalamke, ile to wyszystko moze kosztowac z robocizna...
Pozdrawiam.....
Z Leganzy bylem super zadowolony.....super przebieg 50 tys km, 98 r., stan bdb...
Chyba 350 kkm skoro wszystko sie rozsypa³o....Silnik mo¿na z allegro kupiæ za ok.2500pln,poszukaj blisko swojego miejsca zamieszkania i z gwarancja rozruchow±.Zapytaj kolegi Daewoo.Leganzaa na forum-mo¿e ma jaki¶ silnik na zbyciu.
A tak apropos co konkretnie mechanik powiedzia³-pêk³ pasek rozrz±du czy co?Skad siê wziê³y te zniszczenia?
I nie martw siê -zdarzaj± siê takie wypadki-je¶li sprzedasz tak jak jest teraz to na pewno dobrej kasy za to nie we¿miesz-ja bym wk³ada³ drugi silnik o ile naprawa jest nieop³acalna.Je¶li to ty zak³ada³e¶ w nim sekwencjê to najpro¶ciej zadzwoniæ do gaziarzy tych co robili i poradziæ siê ich.
Pozdrawiam-leszek.
Nie¼le koledze licznik przekrêcili przed sprzeda¿± ;/ silnik 2.0 to wytrzyma³a jednostka i nie rozlatuje siê bez powodu po 50k km chyba, ¿e rozrz±d poszed³.
mam ten sam problem dzis podczas powrotu do domu rozpadl sie korbowod i wywalil dziure w bloku teraz musze kupic nowy silnik zastanawiam sie czy od opla omegi bedzie pasowal lub wectry 2l bo teoretycznie to sa te same siliniki na czaesciach ktoire mi powypadaly wszedzie jest generals motors wiadomo ze jakies przerobki beda typu kolektor czy cos ale moze ktos przekladal silinik z daewoo leganza na oplowski i moze cos powiedziec na ten temat bedziemy wdzieczni
Jakby con podejme sie wymiany za konkurencyjna cene
silnik sam wymienie tylko czy pasuje
Skoro ziemniak, upchn±³ 3.0 do Nexii to nie spodziewa³bym siê problemów z wpakowaniem 2.0 z Vectry do Leganzy.
A mo¿e 3.0 do Leganzy
pchaj vke do leganzy, te dwojki w leganzach to pomylki
dzieki pomysle nad tym jak juz mam kupic inny silnik to moze warto lepszy mocniejszy moze wtedy przy przebiegu 200tys niecale niebeda sie korbowody rozpadaly zeby to chociaz kontrolka cisnienia oleju sie palila lub migala albo jakies oznaki a tu nic odrazu ja szlag trafil dzieki za podpowiedzi jak cos wsadze to napisze