Graczem będąc…

Witam, mam taki problem, pocz±tkowo (ok 200km wstecz) tylko przy mocnym hamowaniu da³o siê s³yszeæ stukot na przednim lewym kole. Mechanik obejrza³, stwierdzi³, ¿e jest ok. W tej chwili wali ju¿ przy lekkim hamowaniu, zaczyna równie¿ stukaæ bez wciskania hamulca. Generalnie stukot razem z obrotem ko³a, i przy przechylaniu siê nadwozia. Na pewno nie ABS, na zawieszeniu 0 luzów...Bêdê wdziêczny za podpowied¼, mo¿e kto¶ ju¿ mia³ w leganzie taki problem...


Obejrzyj oponê. Mo¿e nie odkrywcze ale ca³kiem mo¿liwe ¿e gdzie¶ siê wybrzuszy³a.
moze masz jakas duza zrobe w kole z boku bierznika np od wewnetrznej strony
Opony s± nowe, za³o¿one 2 tygodnie temu, od razu powiem, ¿e nie bie¿nikowane (Hankooki), i s± na 100% ok, zastanawia³em siê nad przegubem, ale przy skrêcie nic nie s³ychaæ. Co¶ mi siê wydaje, ¿e tarcza jest krzywa...(ostatnie ulewy, ka³u¿e + rozgrzane tarcze, hamowanie i taki skutek) ale nie jestem pewny, czy faktycznie taki efekt by by³


jak masz krzywe tarcze to przy ostrym hamowaniu powinno Ci telepac kierownica ...
obejrzyj zacisk i klocki mialem tak w kadecie ze poluzowaly sie sruby na zacisku
Lu¿ny lub uszkodzony klocek w lewym kole.Czasem te blaszki które wchodz± w t³ok zacisku s± uszkodzone i klocek stuka.Jak kupi³e¶ tanie klocki to wszystko jest mo¿liwe:)
Rozebra³em zacisk i wydaje siê wszystko byæ ok (klocki wymienia³em pó³ roku temu i raczej dobrej jako¶ci), jedyne co to ten dolny trzpieñ na którym chodzi zacisk stoi (górny wchodzi palcem) ale w±tpiê, ¿eby to mia³o taki skutek...
Rozebra³em zacisk i wydaje siê wszystko byæ ok (klocki wymienia³em pó³ roku temu i raczej dobrej jako¶ci), jedyne co to ten dolny trzpieñ na którym chodzi zacisk stoi (górny wchodzi palcem) ale w±tpiê, ¿eby to mia³o taki skutek...

radze Ci ten trzpien (prowadnice) rozruszac, nastepstwa tego moga byc rozne, zle scierajace sie klocki, nadmierne zuzycie tarcz i inne ciekawostki to musi sie idelanie samo ruszac ..
Racja, tyle, ¿e pytanie brzmi czy przez to to stukanie przy hamowaniu? Wczoraj ju¿ nie mia³em si³y siê z tym mocowaæ, dzisiaj zajrzê jeszcze raz, ciekawy jestem, czy pomo¿e...
Za du¿o pytasz a za ma³o robisz . Prowadnice zacisku maj± siê swobodnie wsuwaæ i wysuwaæ. Napraw to.
Racja, tyle, ¿e pytanie brzmi czy przez to to stukanie przy hamowaniu? Wczoraj ju¿ nie mia³em si³y siê z tym mocowaæ, dzisiaj zajrzê jeszcze raz, ciekawy jestem, czy pomo¿e...

zajmij sie jednym jak nie pomoze to chociaz bedziemy mogli wyeliminowac conieco, a kto wie moze i zacisko moze klupac aczkolwiek stawialbym bardziej na tuleje w wahaczach ale po kolei zrob cos i opisz efekty
Za du¿o pytasz a za ma³o robisz . Prowadnice zacisku maj± siê swobodnie wsuwaæ i wysuwaæ. Napraw to.

chyba o to na forum chodzi

tuleje s± ok. nie ma ¿adnych luzów, dobra, ju¿ nie pytam, jak naprawiê, albo ,mechanikowi w koñcu siê uda to napiszê co i jak by³o. Pozdrawiam&dziêki RIPER
Ja ci ju¿ piszê jaka awaria .... do wymiany piasta ko³a napewno siê obraca w ³o¿ysku zamiast razem z ³o¿yskiem .... Wytwarza siê z czasem luz i zaczyna siê bicie tarczy ...

Ja tak obstawiam //// JAk zrobisz odpisz...
Zapomnia³em napisaæ co by³o, wiêc dla porz±dku - wymieni³em po prostu tarcze hamulcowe i jest jak najbardziej ok. Dziêki za sugestie, pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •