Graczem będąc…
Witajcie, dawno tu nie zagl±dałem ale teraz narodził się w mojej Leganzie problem a mianowicie, polega on na tym że co jaki¶ czas zaczyna mi wariować. Przy zapalaniu nie chce wejsc na obroty lub wchodzi powyzej 2 tys i potem spada do zera dusi sie silnik klekocze po dodaniu gazu wchdzi na obroty po puszczeniu pedału schodzi prawie do zera klekocze dławi się że aż prawie silnik wyleci spod maski i ga¶nie. Na drugi dzień wszystko jest ok i po kilku nastepnych dniach znowu wariuje, najgorsze jest to że robi to i na zimnym i ciepłym silniku, po przekreceniu silnika ma problem z osiagnieciem optymalnych obrotów, jak juz dodam gazu i rusze to jedzie ale przy dohamowawaniu obroty spadaja i silnik gasnie. Co mozę być przyczyn± takiego zachowania.
Pisałem ten post predzej, bylem u mechanika i sprawdzil przepustnice i powiedzial ze jest czysta, czy propblem który opisalem mzoe byc wina silnika krokowego, czy moze jest jaks inna przycyzna? Pozdrawiam serdecznie
czy propblem który opisalem mzoe byc wina silnika krokowego to mozliwe
Czy check się zapala?
Nie check się nie zapala i nigdy się nie zapalał...
Jestem aktualnie po wymianie silniczka krokowego, obroty dalej wariuj±...już sam nie wiem co moze byc przyczyn±... ma kto¶ jaki¶ pomysł? Bedę wdzięczny za wszelk± pomoc. Pozdrawiam
Ja miałem tak ostatnio w lanosie 16v. Przyczyna była taka , że uszczelka pod pokryw± zaworów zaczęła przepuszczać i olej dostał się na 1 ¶wiecę i powodował przebicie. Może u Ciebie która¶ ¶wieca szwankuje lub przewód zapłonowy.
Tylko problem polega na tym że na postoju na biegu jałowym obroty sa miarowe i nic sie nie zmiania, tylko przy dohamowaniu dodaniu gazu i wcisnieciu sprzegla zaczyna schodzic na 500 obr/min potem wyzesj zadławia sie i po chwili wchodzi w odpowiedni rytm.
Wiele przyczyn np
Nieszczelny dolot
stare przewody WN
stare ¶wiece
złe paliwo
U mnie paliła się kontrolka, chłopcy sprawdzili i był bł±d w ustawieniach przepustnicy...nie wiem, czy to może być przyczyn±, ale może jako pomysł co¶ nasunie (w końcu jestem tylko "blondynk±").
Myslałem że to silniczk krokowy i wymieniłem, okazuje sie ze to raczej nie to, sprawdze jeszcze przewody i ¶wiece moze dostał sie tam olej i wtedy bede szukał dalej.
SprawdĽ tps moja też wariowała z obrotami i po wymianie jest spokój