ďťż

Graczem będąc…

Witam forumowiczów od pewnego czasu zauważyłem że coś nie tak auto mi szarpie po zmianie biegu i dodaniu gazu oraz puszczaniu pedału gazu nigdy tak nie było zauważyłem też jakby coś nie tak może ze sprzęgłem gdy opuszczam dodaje gazu silnik strasznie szarpie jak by miał wypaść co może być tego przyczyną czy kończy się sprzęgło ,pedał sprzęgła jest na tej samej wysokości co hamulec,kable, świece,wymieniałem pół roku temu


witaj... po 1 moze silnik nie jest rozgrzany??
jak jest zimny to sie tak dzieje po przejechaniu ok 10 km powinno byc spoko jesli nie to moze byc tarcz i hamolcow kiedy wymieniales??
a bebny z tylu byly kiedys wymieniany?? tarcze to moga byc za chude a kloski przetarte i nierowno chodzi auto mialem podobny przypadek musialem wymienic klocki tarczne szczeki i bebny... matizy maja to do siebie ze sklejaja sie szczeki czasami klocki///
[Lanos}Moim zdaniem sprzęgiełko.Miałem podobny problem w w moim lanim,wymienili mi docisk.
jaki przebieg auta?jak stoisz i przegazujesz silnik to tez przerywa?
jesli to sie dzieje podczas zalaczania sprzegla to sprzeglo pada niestety


przebieg mam 50 tyś auto od nowości ze szczękami nic nie robiłem z hamulcami ale ostatnio słychać jakieś tarcie z tyłu przy hamowaniu jaki koszt wymiany sprzęgła i jakie sprzęgło wybrać
noze byc i sprzeglo jak koledzy pisza niestety nie wiem bo ja ze sprzeblem nic a nic jak narazie nie robilem 99tys km przejechanych gadalem z kolesiem i mowil ze matiz 2003rocznik i juz 3 raz wymienil linke od sprzegla... matiz fajne autko ale jak juz ma swoj wiek i liczba przejechanych km to sie zaczyna dziadz cos w aucie jak nie silnik glosniej chodzi to cos puka czy stuka... ale to w koncu tylko daewoo albo moze i az daewoo:)
no tak u mnie 3 linka juz idzie od sprzegla a mam 63000km,jesli chodzi o hamulce z tylu to przy tym przebiegu wystarczy przeczyscic hamulce z tylu co sie wiaze z rozebraniem wszystkiego z tylu i powinno byc ok,a co do sprzegla koszt ok 150-200zl a robota u mnie kosztuje 150zl,najlepiej jak niewiesz do konca co sie dzieje to zawiez auto do dobrego mechaniora chyba ze sam bedziesz robil
Jeśli słyszysz tarcie z tyłu to znaczy ,że trzeba rozbierać i sprawdzić szczęki.Jeśli trzeba kupować nowe to kup od suzuki maruti są tańsze o połowę i lepsze- dotyczy to także klocków z przodu. W moim wymienialem kocki przy 40tys. bo koreańskie odpadły od metalu, tarły o tarczę.Ponadto te od suzuki nie piszczą przy hamowaniu.
Jak pamietam to komplet koreańskich kosztował 114zł, a do suzuki 56zł. Zgodnie z tym co pisali koledzy - jeśli silnik szarpie tylko w czasie jazdy to trzeba zobaczyć do sprzęgiełka, jest przy tym troche roboty, najlepiej na kanale. Z relacji znajomych wiem, że sprzegło powinno wytrzynać do 150tyś, ale zależy od techniki jazdy. Pozdrawiam.

[ Dodano: 2008-11-02, 11:08 ]
Sprostowanie : 114zł -miałem na myśli komplet na jedną oś.
Jeszcze jedno pytanie otwierając maske zauważyłem że na zbiorniczku wyrównawczym od góry w środku zrobił się osad w kolorze rdzy a płyn jest zielonkawy co to może Być ?dzięki wszystkim za jakieś rady bo zawsze jak jest coś nie tak z autkiem to mnie to już bardzo nie pokoi i chodzi mi to cały czas po głowie
Ja mam ten sam problem... ale to nic powaznego, jezdze juz tak dosc dlugo bo to po prostu korozja "wewnetrzna" ukladu chłodzenia, tyle że u mnie zrobilo sie to przy 140tys km.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •