Graczem będąc…
Witam na samym pocz±tku chcia³bym siê przywitaæ
Dosta³em matiza jaki¶ czas temu pomijam to ze mia³ byæ w super stanie ale od razu okaza³o siê ze s± przednie ³o¿yska do wymiany, wahacze i koñcówki dr±¿ków tarcze i klocki a z tylu tez niestety wszystko no ale nie o tym mia³o byæ
Jakie¶ trzy tygodnie temu co¶ zaczê³o piszczeæ mi jakby w alternatorze. lu¼ny pasek ... mo¿e ³o¿yska .... pojecha³em do mechanika ... okaza³o siê ze pasek od ³adowania by³ ca³kiem "bezzebny" a do tego by³ taki syf ze wystarczy³o przeczy¶ciæ, wymieniæ pasek ... ³o¿yska by³y ponoæ w super stanie ( jak na swój wiek oczywi¶cie ). wszystko by³o ok az do wczoraj ... mianowicie poma³u znów zaczyna co¶ piszczeæ najbardziej odczuwalne jest to podczas np redukcji biegow z 4 na 3, i czasem na zakretach ... syndrom dla mnie jest taki sam jak przy naprawie 3 tygodnie temu ... jest straszny pisk po dodaniu gazu znika ...
jakie¶ pomys³y ? co mog³o sie zepsuæ i ile to mnie mo¿e kosztowaæ ? tak mniej wiêcej ...
sprawd¼ naci±g tego paska
w³a¶nie pasek by³ naci±gany wiec móg³by to byæ napinacz np ? jest tam wogole jaki¶ ? a jezeli jest to jak go naci±gn±æ ?
matiz nie ma ¿adnego napinacza
naci±ga siê po przez regulacje po³o¿enia alternatora
dam rade sam ?:)))))))
powinienes dac rade ale kanal by sie przydal i dobra brecha do naciagania,pomoc drugiej osoby wskazana,masz wspomaganie?moze tym razem pasek sie konczy od wspomagania?
tak dasz rade samemu naci±gn±æ przynajmniej ja sam wymienia³em pasek i naci±ga³em
bez kana³u
jezeli to to to chyba mechanikowi zajmie to z 10 minut ?
nie nie mam wspomagania wiec to chyba ten sam pasek co 3 tygodnie temu
no to jedz do mechanika niech poprawi jak z tym robi³
Je¶li masz wspomaganie sprawdz kabelek id±cy do niego, podobny do gumowej rurki cienkiej, ja po poprawie jego styku zniwelowa³em pisk paska alternatora, kto¶ o tym ju¿ gdzie¶ pisa³. A pasek musi siê u³o¿yæ wiêc mo¿esz mieæ piski trochê czasu. Ale jeszcze sprawdz jego naci±g ale nie przesadzaj z nim bo ³o¿yska za³atwisz.
nie nie mam wspomagania
Do górnej ¶ruby jest podej¶cie, ale do dolnej trzeba mieæ "gumowy" klucz. Z góry nie da rady- na kanale jest tu¿ nad g³ow±