Graczem będąc…
Otoz najpierw myslalem ze to wina lpg. Gdy silnik chwile popracuje i jade wszystko jest ok ale gdy stane na swiatlach zaczynaja sie jakies dziwne rzeczy dziac. Wciskam normalnie pedal gazu i tak jakbym nic nie mial pod pedalem robi sie pryk i gasnie. Dodam ze zaczyna stojac nierowno pracowac i drgac podobnie jest na benzynie tyle ze sie tak nie ktusi. Jak dam mu duzo gazu to tak jakby przepychal opor i rusza na LPG. I tu moje pytanie co to moze byc. DOdam ze niedawno ergulowalem instalacje gazowom. Moze to byc spowodowane swiecami i kablami WN czy nie bardzo ??
gazowom Gazow±
Moze to byc spowodowane swiecami i kablami WN czy nie bardzo Pewnie ¿e mo¿e , w pierwszej kolejno¶ci sprawdza (wymienia) sie te elementy.
A jak zuzycie tych elemntow ma sie na prace silnika Bo to mnie najbardziej w tym momencie zastanawia
Kopu³ka palec kable ¶wiece
zauwazylem ze kopulki sa sprzedawane w dwoch typach : DAC i Mando na jakiej podstawie dokonac zakupu. JAka jest roznica????
Postanowilem narazie wymienic wlasnie palec i kopu³ke
Wszystko zale¿y jaki typ aparatu masz za³o¿ony. Musisz z³o¿yæ kopu³kê tak± sam± jak masz. Podobno Mando s± mniej awaryjne, chodzi o elektronikê w aparacie.
dzisaij jadac troche poobserwowalem autko : KIEDY JEST ZIMNY PRACUJE TAK JAK TRZEBA> Kiedy sie juz rozgrzeje zaczyna sie krztusic na wolnych. JAK JEST NA BENZYNIE TO TYLKO SIE TRZESIE ALE JAK JEST NA LPG TO SIE KRZTUSI. co to moze byc ?? Czy konieczne sa mimo to wymiany o ktorych mowilismy ??
Objawy typowe niedomagania uk³adu zasilania.
Czyli: aparat ( kopu³ka, palec itp. ) , ¶wiece, kable WN + filtry powietrza i paliwa na dobry poczatek.
A jeszcze jedno takie mile pytanie : zauwazylem ze glownie objawy pojawiaja sie przy rozgrzanym silniku. W stacji montazu gazu kazali mi zaslonic wlot powietrza z przodu i wzamian od drugiej strony wywiercic dwie dziury. Przez to dostarczane jest cieple powietrze od silnika zamiast zimne zzewnatrz czy to moze byc przyczyna takiej dziwnej pracy