Graczem bÄdÄ câŚ
witam
Mam pytanko ,mam MATIZA po lekkim dodaniu gazu, dusi się silnik ,byłem u elektromechanika stwierdził że jest to wina czujnika cieczy. Podpinająć do przewodów rezystor silnik normalnie pracował ,więc kupiłem czujnik i wstawiłem , ale nadal jest to samo ,elektromechanik twierdzi że może być w silniku wysoka temperatura albo czujnik błednie wskazuje . Co innego można jeszcze zrobić
[ Dodano: 2007-09-27, 12:02 ]
Przepraszam za rezystor to jest termistor
Pali sie kontrolka silnika? Albo czy zapalila sie podczas jazdy?
Poszukaj sobie w tym dziale o EGR
Może układ wydechowy przypchany
kontrolka nie pali się i nie zapala się podczas jazdy.
scann pokazywał mi wcześniej o czujniku ale ten błąd usunięty przed nowym założeniem czujnika , i druga rzecz spróbuje zresetować kompa
sprawdz czujnik optyczny,świece kopułke to podstawa
Witam
zdziwiło mnie to że kiedy wstawiłem nowy czujnik temperatury wody ( ten dwupinowy ) i jest to samo, spróbowałem oszukać temperaturę silnika na kompie, podstawiłem ten stary czujnik przy silniku pracował bez zarzutu.
Świece są okopcone na około .czyżby dostaje za dużą dawkę paliwa .
Sonda lambda, aparat zapłonowy !! Jedz na komputer - sprawdz !
aparat zapłonowy wymieniłem na samym początku jak go kupiłem ,na kompie już wcześniej byłem ,stwierdził błąd 0115 jest to wysoki sygnał i ten sam kod niski sygnał,
i kod 1500 (obwód termistora parownika ) układ A/C - przerwa w obwodzie ale jak mi wiadomo jest to związane z klimą
Witam mam problem i myślę, że osoby na forum pomogą mi, a zatem moim matizie jest LPG i gdy jest zimny silnik i odpale go to ma niskie obroty az moze dojsc do tego ze zgasnie, ale gdy juz temperatura silnika wzrośnie to obroty sa równe. Gdy silnik jest zimny a podkrece mu obroty to chodzi dobrze puki nie wzrosnie temp. i wtedy ma zawysokie obroty
LUDZIE RATUNKU
Witam. Czy problem został rozwiązany, ponieważ mam te same objawy
mój problem rozwiązany. Śniedź w kopułce. Po odczyszczeniu wszystko ok