Graczem będąc…
jak ustawic wal w matizie przy ustawianiu rozrzadu tam jest taka skala od 0 -30 na jakiej wartosci ma byc ustawione wciecie z kola pasowego
a w czym w traktorze? w samolocie? przeczytaj regulamin i stosuj Tagi
jak ustawic wal w matizie przy ustawianiu rozrzadu tam jest taka skala od 0 -30 na jakiej wartosci ma byc ustawione wciecie z kola pasowego
Siak mnie szare komórki nie myl± to na 10st. Ale po 6 browcach g³owy nie dam
ustaw tak zeby znaki na kole pasowym pokrywa³y sie z znakami na kole wa³ka rozrzadu,jak dobrze pamietam na kole pasowym krecac w prawo wa³em to bedzie ostatni punkt czyli GMP.10 stopni to jest kat wyprzedzenie zap³onu
Witam poczytaj to :http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=12578&highlight=matiz
ustaw tak zeby znaki na kole pasowym pokrywa³y sie z znakami na kole wa³ka rozrzadu,jak dobrze pamietam na kole pasowym krecac w prawo wa³em to bedzie ostatni punkt czyli GMP.10 stopni to jest kat wyprzedzenie zap³onu
Mówi³em, ¿e po 6 browcach g³owy nie dam
ustaw tak zeby znaki na kole pasowym pokrywa³y sie z znakami na kole wa³ka rozrzadu,jak dobrze pamietam na kole pasowym krecac w prawo wa³em to bedzie ostatni punkt czyli GMP.10 stopni to jest kat wyprzedzenie zap³onu
Sorry ale nie nad±¿am. Jak mo¿na ustawiæ ko³o pasowe przecie¿ ko³o pasowe zak³adane jast na wa³ek rozrz±du na wpust, a k±t wyprzedzenia zap³onu ustawia siê krêc±c aparatem zap³onowym. Czy¿bym siê myli³?
sie zgadzam,ale na wale tez masz kilka znaków, tzn ustawiajac wa³ 10 stopni przed GMP któregos t³oka regulujesz aparatem i ustwaiasz go tak aby w tym momencie sz³a iskra na dany cylinder,mozna tak zrobic ze ustawisz t³ok równo na GMP czyli w najwyzszym punkcie bedzie t³ok w cylinndrze,ale wtedy trzeba aparat trzeba ustawic 10 stopni po zaplonie co raczej ciezko jest ustawic o ile puszcza cie regulacja aparatu,tak niepróbowa³em,zreszta do regulacji potrzebna jest lampa stroboskopowa,tak na s³uch i oko to mozna regulowac ale w maluchu
[quote="steyr"]sie zgadzam,ale na wale tez masz kilka znaków[/quote
Masz na my¶li ko³o paska rozrz±du na wale? Tam nie ma ¿dnych innych znaków. Jest tylko kropka która masz ustawiæ na wprost znaku na korpusie i tyle. Chcesz zmieniaæ po³o¿enie ko³a wa³u wzglêdem ko³a rozrz±du? To by by³o trochê nierozs±dne.
sa na kole pasowym wa³u g³ownego,tzn kolo pasowe napedzajace pasek alternatora
[ Dodano: 2009-05-14, 21:58 ]
[quote="art46"] sie zgadzam,ale na wale tez masz kilka znaków[/quote
Masz na my¶li ko³o paska rozrz±du na wale? Tam nie ma ¿dnych innych znaków. Jest tylko kropka która masz ustawiæ na wprost znaku na korpusie i tyle. Chcesz zmieniaæ po³o¿enie ko³a wa³u wzglêdem ko³a rozrz±du? To by by³o trochê nierozs±dne.
zgadzam sie ze tak jest ale chodzi mi o kolo pasowe paska alternatora,na zebatce rozrzadu co jest na wale jest jedna kropka co sie ustawia znaki wzgledem tej kropki,nigdzie nienapisalem ze chce przestawiac wa³ek rozrzadu wzgledem wa³u g³ównego
Ok na kole pasowym s±. Ja tam zamiast mieszaæ w po³o¿eniach wa³u wolê jednak tradycyjn± metodê czyli ko³a na znaki spinacz miêdzy a-c i lampa stoboskopowa i ma byæ ok.
tzn jak co niby zczytywanie kodów ci daje?
¯adne zczytywanie. Je¿eli nie za³o¿ysz mostka to obroty faluj± i nie ma mo¿liwo¶ci precyzyjnego ustawienia k±ta wyprzedzenia zap³onu. Po za³o¿eniu mostka obroty powinny ustabilizowaæ sie na poziomie obrotów biegu ja³owego.
aha,nies³yszalem o takim rozwiazaniu