Graczem będąc…

Witam wymieni³em w moim matku lewy wachacz i pojecha³em na zbie¿no¶æ.Teoretycznie powinno byæ wszystko w porz±dku ale nie jest.Samochód skacze po dziurach jak pi³ka,ale to jest piku¶ najgorsze jest to ¿e podczas jazdy na wprost auto samo potrafi do¶æ gwa³townie skrêciæ samo najczê¶ciej w lewo (ale w prawo te¿ potrafi ).Macie jakie¶ pomys³y co to mo¿e byæ ????????????????


zbieznosc napewno by³a robiona? jak by³a to zosta³a spaprana,chyba ze wahacza niedokrecili
zbieznosc napewno by³a robiona? jak by³a to zosta³a spaprana,chyba ze wahacza niedokrecili

Zbie¿no¶æ by³a robiona na bank przed t± czynno¶ci± sprawdzono wszystkie luzy i wszystko by³o oki.Powiem wiêcej zbie¿nosc by³a robiona 2 razy bo za pierwszy razem mnie przy tym nie by³o i podejrzewa³em ze to spaprali i pojecha³em drugi raz i wszystko ustawione zosta³o idealnie.
teraz pytanie czy robili zbierzno¶æ komputerowo naje¿d¿aj±c czy robili geometrie ku³ podejzewam ze komputerowe bo jest tanie , wiesz co radzê jechac na geometriê i tak ustawiæ zbie¿no¶æ , ja peugocie robi³em kom... i by³a do dupy na geometri okaza³o siê ¿e wogule nie misci siê w zakrest tolerancji po geometri ca³kiem inna jazda , a co do skrêcania posprawdzaj koñcówki , sfo¿nie , czy nie s± powybijane


teraz pytanie czy robili zbierzno¶æ komputerowo naje¿d¿aj±c czy robili geometrie ku³ podejzewam ze komputerowe bo jest tanie , wiesz co radzê jechac na geometriê i tak ustawiæ zbie¿no¶æ , ja peugocie robi³em kom... i by³a do dupy na geometri okaza³o siê ¿e wogule nie misci siê w zakrest tolerancji po geometri ca³kiem inna jazda , a co do skrêcania posprawdzaj koñcówki , sfo¿nie , czy nie s± powybijane

Zbie¿no¶æ by³a ustawiana na tablicach,koñcówki s± w porz±dku,przed regulacj± sprawdzali szarpakami a i ja sam sprawdza³em ruszaj±c ko³em wszystko jest ok.
s³uchaj a podczas wchodzenia w zakrêt nie czujesz czegos takiego jak by ci auto ucieka³o lub takiego gwa³townego przezucenia np.na lewa strone
s³uchaj a podczas wchodzenia w zakrêt nie czujesz czegos takiego jak by ci auto ucieka³o lub takiego gwa³townego przezucenia np.na lewa strone

W³a¶nie co ciekawe auto w zakrêtach spisuje siê nie¼le tzn. lepiej ni¿ przy je¼dzie na wprost.
kurka no to ciekawe a amortyzatory sprawdza³e¶
Co prawda mam Nubirê ale wcze¶niej mia³em Matiza i sporo kilomertów razem zrobili¶my.Czy sam wymienia³e¶ wachacz czy robi³ to kto¶ inny i czy widzia³e¶ jak wymieni³ gumy w wachaczu czy poprostu wsadzi³ stare bo nowe ciê¿ko wchodzi³y i jako¶ nie pasowa³y.Przerabia³em podobny temat gdy auto by³o na gwarancji.Serwis wymieni³ wachacz a gumy stare bo nowe nie chcia³y wej¶æ.Efekt bardzo podobny do tego co opisa³e¶ luzów nie by³o a auto bardzo dziwnie siê prowadzi³o tak jakby chcia³o uciec.
gumy od stabilizatora najlepiej sie montuje jak auto jest na w³asnych ko³ach,w przypadku matiza
Spróbuje wymieniæ te gumy przy stabilizatorze a jak to nic nie da to chyba bêdê reklamowa³ wachacz.W ka¿dym razie dziêki i jak uda mi siê rozwi±zac problem to podzielê siê rozwi±zaniem
Mia³em to samo po wymianie lewego . Pomog³o dopiero za³o¿enie nowych gum na stabilizator .......a sposob jak napisa³ Steyr

[ Dodano: 2009-09-20, 16:03 ]
Sprawdzenie : podnies kolo ( w ktorym byla wymiana wachacza), zablokuj kierownice i poruszaj na wszystkie strony. Druga osoba niech patrzy na gumy. W moim przypadku pomoglo .
Wymian gum pomog³a auto wróci³o do normy thx.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •