ďťż

Graczem będąc…

Witam, kilka dni temu wymieniłem rozrząd z pompą wodną.
Niepokojące jest to ze po wymianie gdy samochód rozgrzeje sie słychać lekkie wycie na niskich obrotach(nie jest mocno uciążliwe można rozmawiać:)- tak jak kiedyś były radia nie dostosowane i oddawały dziwne odgłosy na długich falach).
Czy pompa lub napinacz musi sie dotrzeć lub co mogli spieprzyć w serwisie.
Usługa była robiona na częściach z serwisu z daewoo.
Pozdrawiam


Witam, kilka dni temu wymieniłem rozrząd z pompą wodną.
Niepokojące jest to ze po wymianie gdy samochód rozgrzeje sie słychać lekkie wycie na niskich obrotach(nie jest mocno uciążliwe można rozmawiać:)- tak jak kiedyś były radia nie dostosowane i oddawały dziwne odgłosy na długich falach).
Czy pompa lub napinacz musi sie dotrzeć lub co mogli spieprzyć w serwisie.
Usługa była robiona na częściach z serwisu z daewoo.
Pozdrawiam

Ja mam dokładnie odwrotnie, pisałem o tym juz na forum, jak sie rozgrzeje wyje przy wyższych obrotach. Troszke ustało po wymianie paska z Bosch na PowerGrip. CO Ci moze wyć - cięzka sprawa jak sie sam przekonałem może byc to wina paska, musi sie ulezec (tu prosze nie pisac ze pasek sie nie uklada i powinien byc ok od samego poczatku bo z doswiadczenia wiem ze nie) moze naciag jest zły - za bardzo naciagniety. Na napinaczu sa 2 trojkaty 1 na czesci ruchomej drugi na "obudowie" naciag powinien byc tak ustawiony aby te 2 trójkąty się pokrywały.

Czy wymieniales komplet z 2 rolkami. Jesli Ci nie wymienili straej roli " bo powiedzieli ta jest jeszcze dobra" to na bank rolka. Komplet = pasek + pompa + rolka + napinacz. zawsze wymieniamy wszystko razem

Pozdrawiam
Wymieniłem komplet pasek+rolka+pompa
A tak w ogole to co to za samochod?


Matiz
w matizie jest tylko 1 napinacz i tyle,nuiema zadnych rolek prowadzaacych,ja bym sie z tym udal do serwisu na reklamacje,moze byc wina rolki,moze byc wadliwa po prostu
w matizie jest tylko 1 napinacz i tyle,nuiema zadnych rolek prowadzaacych,ja bym sie z tym udal do serwisu na reklamacje,moze byc wina rolki,moze byc wadliwa po prostu

Pisałem z myślą o Lansie
W serwisie powiedzieli ze pasek musi sie rozciągnąć i po przejechaniu kilkuset kilometrów świst ustąpi. Tak ku wyjaśnieniu
To dziwne tłumaczenie . W moim po wymianie nic nie wyło

[ Dodano: 2008-12-19, 11:06 ]
Standartowa odpowiedź dla upierdliwego klineta cyt. "Panie , to musi się dopasować"
Słuchaj, jeżeli po wymianie rozrządu masz objaw wycia, lub dziwnego huczenia to na 100 % masz za mocno napięty pasek rozrządu lub od alternatora. Jeżeli po przejechaniu 100 km nie ucichnie to wróc do serwisu na reklamacje, niech go poluzują, inaczej pujdą ci zaraz łożyska w rolkach albo strzeli pasek. pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •