ďťż

Graczem będąc…

Rok temu zakupiłem matiza 2002 74 tyś,km przejechane od pewnego czasu zaczoł wydawac metaliczny dzwięk http://www.youtube.com/wa...feature=related ''cykanie '' były ustawiane zawory 15/30 ale nic nie dało jak sie rozgrzeje to chodzi jak diesel.Jak by też stracił na mocy i świece so ciągle obkopcone.A są wymienione na nowe wraz z przewodami?czyściłem też silniczek krokowy bo troche za wysokie obroty były nierówna praca silnika.Moze ktoś miał podobny problem .Bo ja niemogę sobie z tym poradzić.????Auto pracuje na PB 95.Była wymiana też oleju na półsyntetyk. :myśl :myśli:


heh słabo szukałes,mam ten sam problem. poza cykaniem klepaniem zaworów dzieje sie cos z silnikiem? u mnie tez własnie klepie zwłaszcza po rozgrzaniu,klepie zwłaszcza w pewnym zakresie obrotów cos ok 2500-4000 obr/min,tak to silnik normalnie chodzi i itp,tez kommbinowałem z zaworami na różne sposoby,ale klepanie pozostało po rozgrzaniu,poszukałem w sieci i doszłem do wniosku ze wytarty mam wałek rozrzadu w jakims stopniu,silnik normalnie chodzi wiec zuzycie jest niewielkie,narazie tak jezdze
silnik chodzi normalnie.troche nie równa praca ale to chyba nie ma nic wspólnego z klepaniem.A co do klepania to mazliwe ze po 70tys,wytarł sie wałek???sąsiad ma przejechane 140 i silnika nie słychać?

[ Dodano: 2010-04-12, 19:23 ]
ostatnio tez jak by stracił na mocy c ciągle sie robi nagar na świecach>A są wymienione wraz z przewodwami????Poza tym wszystko ok. nic sie nie dzieje,poza tym klepaniem i mocą??/
sasiad ma 140kkm bo pewnie ma matiza 1999r,u mnie klepie a mam 80kkm,niema reguły,mozesz jeszcze sprawdzic zaworek pcv,ale jego słychac głównie na wolnych obrotach,ja sie juz dosc ukombinowałem przy nim na rózne sposoby,juz nielicze czasu mojego,ja sie juz nastawiłem na wymiane wałka+ dźwigienek,koszt ok 400zl


sasiad ma 140kkm bo pewnie ma matiza 1999r,u mnie klepie a mam 80kkm,niema reguły,mozesz jeszcze sprawdzic zaworek pcv,ale jego słychac głównie na wolnych obrotach,ja sie juz dosc ukombinowałem przy nim na rózne sposoby,juz nielicze czasu mojego,ja sie juz nastawiłem na wymiane wałka+ dźwigienek,koszt ok 400zl

a układ wydechowy szczelny ? powiem że dość głośno klepie jak na zawory mysiały by być gniazda powypalane trzeba by sie przyjrzeć głowicy najlepiej ja bym tak nie jeździł
u mnie na łaczniku elestycznym troche spaliny puszczaja,ale to nie bedzie tym w moim przypadku,po prostu jak si przysłucha to słychac ewidentnie hałas zpod dekla zaworowego, w matizie wytarty wałek rozrzadu to temat znany,to nie sa poszczególne przypadki
U mnie ten sam problem, ale juz przestalem sie tym przejmowac. Lepiej zeby ten luz byl slyszalny niz zeby go w ogole nie bylo, bo przy za ciasnych zaworach moga sie wypalic.

ja sie juz nastawiłem na wymiane wałka+ dźwigienek,koszt ok 400zl

Jednak zdecydowales sie na wymiane? Myslalem ze sobie odpusciles Co do kosztow to same czesci okolo 400 do tego jeszcze robocizna a trzeba rozrzad sciagnac i prawy reflektor wiec wyjdze drozej.
z rozrządem i zaworami nie ma żartów nie domykajace się zawory i luzy gwarantowane dziury tłokach o spalaniu i mocy nie wspomne
Cytat: doszłem do wniosku ze wytarty mam wałek rozrzadu w jakims stopniu,silnik normalnie chodzi wiec zuzycie jest niewielkie,narazie tak jezdze

U mnie to samo. Zawory ustawione i klepie .Tak musi być. Jeśli będzie robiony remoncki motorka , załatwiwy też klepanie
identyczny mam problem, zrobiłem już tak 60 tys km i nadal jeździ (lpg/pb) nic złego sie nie dzieje a do cykania sie przyzwyczaiłem pewien mechanik mi powiedział że powinnem zw.ustawiać co 20 tys no ale bez przesady
U mnie ten sam problem, ale juz przestalem sie tym przejmowac. Lepiej zeby ten luz byl slyszalny niz zeby go w ogole nie bylo, bo przy za ciasnych zaworach moga sie wypalic.

ja sie juz nastawiłem na wymiane wałka+ dźwigienek,koszt ok 400zl

Jednak zdecydowales sie na wymiane? Myslalem ze sobie odpusciles Co do kosztow to same czesci okolo 400 do tego jeszcze robocizna a trzeba rozrzad sciagnac i prawy reflektor wiec wyjdze drozej.

no tak,ale roboty nielicze bo sam zrobie,narazie sie przymierzam a co z tego wyjdzie i kiedy to sam niewiem
Ja mam podobne cykanie w 1.8. przy 1600-2000 obrotow. YOUTUBE Ale jak jest wiecej oleju w silniku to mniej slychac, to taka sugestia hehe
Ja mam podobne cykanie w 1.8. przy 1600-2000 obrotow. YOUTUBE Ale jak jest wiecej oleju w silniku to mniej slychac, to taka sugestia hehe

no tak bo Twój esperak ma hydrauliczna kompensacje luzu,jak Ci klepia zawory trzeba regulatory po prostu wymienic
U mnie w ticolocie tak samo stuka w końcu to ten sam silnik. Ustawiałem zawory i nadal stuka. I niech se stuka jak stanie to wtedy bedę myślał.
U mnie w ticolocie tak samo stuka w końcu to ten sam silnik.

Nie tak całkiem takie same.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •