ďťż

Graczem będąc…

Witam wszystkich.Jest to mój pierwszy post wiec prosze o wyrozumiałosc.Mam problem z moim matizem.Kilka dni temu zauwazyłem duży ubutek płynu chłodniczego.Po wstepnych ogledzinach zauważyłem wyciek z pod uszczelki kolektora."Niestety" sam wzołem sie za naprawe i nie mam dojscia do ostatniej śruby (dolna od strony akumulatora).Chciałem zapytac czy ktoś nie miał podobnego problemu,czy sa jakies specjalne klucze,czy jest możliwosc odkrecenia tej sruby?

Witam! Widze ze zapoznales sie z regulaminem, co zasluguje na pochwale hehe
Prosz tez uzupelnic profil
Pozdrawiam i milego uzywania forum.
Ziemniak


Jeśli dysponujesz zestawem kluczy nasadowych i przedłużkami to nie widzę żadnego problemu . Po prostu robisz to pierwszy raz i normalnym jest że musisz pokombinować . Za 2 razem będzie lepiej
w którym miejscu cieknie pewnie przy pierwszym cylindrze nie trzeba odkręcać kolektora tylko odcinasz kawałek kolektora przy silniku wstawiasz gumową uszczelke i jest gites
Te kłopoty są spowodowane oszczędnością paru gram czarnego plastiku. Krótkie plaskie klucze na sznurku i gumowa ręka jest potrzebna. Sporo cierpliwości! W zakładach mechanicy zdejmują głowice.


W zakładach mechanicy zdejmują głowice.

nie prawda nie trzeba zdejmować głowicy
"nie prawda nie trzeba zdejmować głowicy" tak napisał ktoś co to robił
Czytaj dokładnie kolego tekst i staraj sie zrozumieć. To dla wygody i większych pieniędzy tak robią. Dwie nakrętki są opiredliwe i zostaje gimnastyka palcami.
Heja

Ja wykrecilem wszystkie sruby poza ta jedna na dole od strony akumlatora. Ale wystarczylo. Troszke odgiolem kolektor i dalem uszczelke silikonowa z tubki - niestety nie mialem zwyklej gumowej uszczelki. Puki co silikon trzyma. Pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •