X
ďťż

Graczem będąc…

Witam !!!
Mam mały problem z moim matizem a mianowicie od jakiegoś czasu zdarza się tak że nie chce odpalić.
Jak odpalam to ałtko się dusi jakby chodziło na jednym cylindrze a potem gaśnie, gdy go pomęczye tak kilka minut to zaskakuje i działa. Potem przez jakiś czas odpala normalnie. Wymieniłem kable zapłonowe i świece ale nic nie pomogło. jesli ktoś wie co to może być to proszę o info.


Na początek polecam sprawdzenie błędów ECM.
a ja tak miałem w nexii wymieniłem całą elektrykę za 500zł się okazało ze zawory usiadły p sprawdzeniu kompresji na 2 gary nie drgnęły także nie zaszkodzi zmierzyć i wszystko będzie jasne
zawory sa regulowane mechanicznie wiec warto sprawdzic tak jak kolega pisze powyzej,ale moze byc problem z silnikiem krokowym badz czujn ikiem temp wyglada na to ze sie niezalacza ssanie,sprawdz błedy ECM


dzieki za informacje sprawdze ECM i zobaczymy .
Witam. Kody które mi migają to 1032, 1034, 1011, 1510 jeśli dobrze odczytałem . Jeśli wiecie o co chodzi to dajcie znać Pozdrawiam.
Witam. Kody które mi migają to 1032, 1034, 1011, 1510 jeśli dobrze odczytałem . Jeśli wiecie o co chodzi to dajcie znać Pozdrawiam.

niema takich błędów,muisałes zle odzczytac zobacz tutaj jakies sa błędy w matizie
Witam !!!
Mam mały problem z moim matizem a mianowicie od jakiegoś czasu zdarza się tak że nie chce odpalić.
Jak odpalam to ałtko się dusi jakby chodziło na jednym cylindrze a potem gaśnie, gdy go pomęczye tak kilka minut to zaskakuje i działa. Potem przez jakiś czas odpala normalnie. Wymieniłem kable zapłonowe i świece ale nic nie pomogło. jesli ktoś wie co to może być to proszę o info.

jeśli dusi się też czasami podczas jazdy i pali więcej to sprawdż czy aparat zapłonowy nie jest walnięty. przerobiłem to - wymieniłem sonde czujnik temp. filtry kable i świece też niepotrzebnie to był aparat.
Ja również mam problem z odpaleniem. W czasie jazdy jest ok, spalanie na poziomie (miasto 7,5, trasa 4,8) nie zauważyłem żadnych symptomów niepoprawnej pracy. Przychodzę rano do auta, i nie pali. Wracam z roboty - pali. Dodam że ten problem wystąpił ostatnio po tych burzach. Dwa razy do tej pory się to stało, nigdzie nie mogę nim pojechać, bo wiadomo, może nie będzie chciał wrócić. Proszę o sugestie i lokalizację, gdzie szukać tej usterki, nigdy wcześnie nie musiałem majstrować przy matizie. Jedyne co zrobiłem w aucie to wymieniłem przewody WN bo "kopały". To jest matiz 2002, przebieg 80 tys km.
mnie to wyglada na walniety aparat zaplonowy albo cos innego z zaplonem
posprawdzaj podstawowoe rzeczy typu kopółka i palec,pozniej mozna pomyslec o aparacie jak bedzie bez zmian
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •  

    Drogi uzytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

    Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

     Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

     Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

    Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.