Graczem będąc…

Jak w temacie ¶wiece ok ,kopu³ka przeczyszczona, kable wymienione nie pokazuje ¿adnych b³êdów oprócz standardowego 1500. Na ciep³ym silniku na wysokich obrotach podczas jady d³awi dodam i¿ nie ma problemu z zapaleniem.
Czy mo¿e to byæ wina aparatu zap³onowego je¿eli komputer nie pokazuje b³êdów by³ restartowany bezpiecznikiem???
Silniczek krokowy te¿ zosta³ przeczyszczony


Sprawd¼ kable WN i ¶wiece. Aparat zap³onowy poza tym to raczej niskie obroty.
Ostatnio mia³em podobnie w Tico, przy wysokich obrotach auto traci³o nagle moc. Po pewnym czasie zaczê³o gasn±æ na krótki czas (nie mo¿na by³o go odpaliæ 2 minuty po tym jak zgas³o), a pó¼niej juz wogole nie chcia³ odpalaæ. Okaza³o siê, ¿e to usterka w aparacie zap³onowym. Po naprawie dzia³a doskonale
Tzn wymieni³e¶ aparat to rozumiesz przez naprawê?? Tak jak napisa³em kable wymienione ¶wiece ok


Jeszcze jedno istotne pytanie czy jak przy awarii aparatu zap³onowego jest mo¿liwy scenariusz nie pokazywania b³êdu przez komputer ??
jest mozliwy,zdarza³y sie takie przypadki
Od³±czy³em Czujnik temperatury powietrza wlotowego oraz wymieni³em filtr powietrza i wydaje siê ¿e przerywanie ust±pi³o ¶wieci siê teraz check. Mam pytanie za co dok³adnie jest odpowiedzialny owy czujnik i czy mo¿na je¼dziæ z od³±czonym????
czujnik tem powietrza wraz z map sensorem pozawla obliczyc w³asciwy sk³ad mieszanki
w skrucie
zimne powietrze-wieksza gestosc-potrzeba wiecej paliwa
ciep³e powietrze-mniejsza gestosc-mniej tlenu w powietrzu-mniej paliwa

nie mozna jezdzic z odpietym
z rególy silnik przechodzi wtedy w tryb awaryjny
pozatym nieodpowiedni sk³ad mieszanki moze uszkodzic silnik
Od³±czy³em Czujnik temperatury powietrza wlotowego oraz wymieni³em filtr powietrza i wydaje siê ¿e przerywanie ust±pi³o ¶wieci siê teraz check. Mam pytanie za co dok³adnie jest odpowiedzialny owy czujnik i czy mo¿na je¼dziæ z od³±czonym????

nic nieznaczy odpinasz czujnik,silnik wchodzi w tryb awaryjny,mia³em to samo przy padnietym EGR z tym ze u mnie przerywa³ na wolnych obrotach,odpinajac czujnik temp problem znika³,przeczysci³em krokowy dalej to samo,za¶lepi³em EGR problem znik³,je¿dzenie z odpietym czujnikiem i ¶wiecacym sie Checkiem niespowoduje wiekszych zniszczen,nieprzesadzajmy,silnik wchodzi w tryb awaryjny i dawkuje paliwo wed³ug mapy awaryjnej niebaczac na sygna³y z sondy lambdy i reszty czujników
jo
a potem matiz pali 10 na setke
przy ograniczonej dynamice

bo tak dzia³a tryb awaryjny
jo
a potem matiz pali 10 na setke
przy ograniczonej dynamice

bo tak dzia³a tryb awaryjny

co¶ za co¶
A czy przyczyn± takiego stanu mo¿e byæ EGR tzn szarpanie by³em równie¿ sprawdziæ spaliny okaza³o siê ¿e mam wysokie skazania co oznacza³o by uszkodzon± sondê jednak po zej¶ciu do kana³u okaza³o siê ¿e nie mam katalizatora tak¿e spec stwierdzi³ ¿e to mo¿e byæ przyczyna wskazañ

[ Dodano: 2010-04-28, 17:08 ]
Eh jednak problem siê pojawia mimo wypiêtego czujnika dosz³o do tego ¿e samochód ga¶nie na ¶rodku drogi zg³upia³em ca³kowicie . Teraz wystuka³o mi 0110 ale to mo¿e byæ skutek odpinania czujnika pewnie komp zapamiêta³
teraz zaczyna gasn±æ?co do EGR dobra metoda na sprawdzenie go,poczekaj az silnik bedzie zimny,odpal niech chodzi na wolnych obrotach az do zagrzania,jak sie cos zagrzeje silnik sprawdz czy sie nagrzewa wraz z silnikiem rurka EGR co ³±czy g³owice z kolektorem ssacym,taki metalowy przewód idzie zauwazyc który.jak sie nagrzewa to znaczy ze EGR puszcza spaliny,czyli ¼le pracuje
No i umar³ na skrzy¿owaniu i ju¿ siê nie da mietka odpaliæ tzn odpalam go i wskakuje na bardzo niskie obroty i po chwili ga¶nie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •