Graczem będąc…

Witam wszystkich. Widzia³em juz podobne tematy odno¶nie przewodów ale ja mam inne troszkê pytanie. Mam Matiza z 99 roku 65ty¶ przebiegu i zastanawiam siê nad wymian± przewodów hamulcowych gdy¿ boje siê ¿e gdzies mi w trasie pêknie z przerdzewienia i dupa. Moje pytania to: 1, czy jak pêka³y Wam przewody to g³ównie miedziane z przerdzewienia? 2, czy pêka³y tez przewody gumowe? Ile matiz bez abs ma w sumie przewodów gumowych i miedzianych? Dziêki wielkie za informacje. Pzdr


tommatiz, a co siê dzieje? bo profilaktycznie to mo¿na po³owê auta wymieniæ a i tak do koñca w trasie nie bêdziesz pewny.

Miedz nie rdzewieje bo to metal kolorowy.

Przewody mo¿na kupiæ z metra i je zakuæ. (nie jest to takie tanie)

Daj auto na kana³ lub podno¶nik o sprawdz dok³adnie sobie co tam s³ychaæ pod spodem.
nic siê nie dzieje ale moi znajomi ju¿ wymieniali g³ówne przewody miedziane które siê utleni³y i pêka³y. Wiem ¿e wszystkiego nie jestem w stanie przewidzieæ ale a pêkaj±cymi przewodami wiem ¿e jest problem a u mnie wymienia³em tylko tylne dwa do cylinderków bo cylinderki wymienia³em. Chodzi mi o to czy gumowe przewody komus pêk³y i czy wymiana samych miedzianych powinna na jaki¶ czas wystarczyæ. Pzdr
Z ty³u s± gumowe ³±czniki i one parciej± to fakt. Miedziaki trzeba zobaczyæ. Internetowo Ci nie powiem.


Tylne ³±czniki sa gumowe i przednie do zacisków s± gumowe a reszta chyba miedziane czyli po mojemu 4 gumowe i 6 miedzianych??
tommatiz, http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=961734402
sprawdza³em aukcjê ale na niej nie ma wszystkich przewodów tzn miedzianych i gumowych i cena jest za niska cos mi siê wydaje
tommatiz, a z jakiego miasta jeste¶?

To s± przewody zakuwane nie fabryczne.
z tego co pamiêtam to najczê¶ciej pêkaj± te dlugie co id± nad bakiem. Sztywnych przewodów jest chyba 6 i do tego 4 elastyczne ju¿ dok³adnie nie pamiêtam od roku nie robie przy daewoo. Zawsze jak robi³em to bra³em miedzianki w takich wymiarach jak wystêpuj± w sklepie nic nie skraca³em tylko jeden przewód nale¿a³o nad bakiem zawin±æ. Mia³em na kartce zapisane d³ugo¶ci ale niesety zosta³a gdzie¶ w robocie.
tommatiz, Miedz nie rdzewieje bo to metal kolorowy.
Daj auto na kana³ lub podno¶nik o sprawdz dok³adnie sobie co tam s³ychaæ pod spodem.
Mied¼ nie rdzewieje ale siê utlenia co mia³y miejsce u mnie w Lanku, który sta³ trzy lata pod chmurk± nieu¿ywany Za komplet przewodów w warsztacie w którym go robi³em zap³aci³em 384z³ Mietek jest chyba troche krótszy wiêc pewnie bedzie trochê taniej
Mied¼ nie rdzewieje ale siê utlenia

Miedz która w temperaturze pokojowej w atmosferze czystego suchego powietrza bardzo powoli utlenia siê tworz±c Cu2O (tlenek miedzi) który nadaje powierzchni czerwony kolor. Z kolei wilgoæ i dwutlenek wêgla (CO2) z powietrza w reakcji z tlenkiem miedzi (Cu2O) tworz± zielony osad, tzw. patynê która chroni przed dalszym oddzia³ywaniem czynników atmosferycznych kolego Olsze
Mied¼ nie rdzewieje ale siê utlenia

Miedz, która w temperaturze pokojowej, w atmosferze czystego suchego powietrza, bardzo powoli utlenia siê tworz±c Cu2O (tlenek miedzi), który nadaje powierzchni czerwony kolor. Z kolei wilgoæ i dwutlenek wêgla (CO2) z powietrza w reakcji z tlenkiem miedzi(I) (Cu2O) tworz± zielony osad, tzw. patynê, która chroni przed dalszym oddzia³ywaniem czynników atmosferycznych kolego Olsze
Dobra nie wiem jaka tam zachodzi reakcja ale wjecha³em na kana³ to ten miedziany przewód u mnie by³ w takim stanie ¿e mo¿na by³o go palcem uginaæ
Mied¼ nie rdzewieje ale siê utlenia

Miedz, która w temperaturze pokojowej, w atmosferze czystego suchego powietrza, bardzo powoli utlenia siê tworz±c Cu2O (tlenek miedzi), który nadaje powierzchni czerwony kolor. Z kolei wilgoæ i dwutlenek wêgla (CO2) z powietrza w reakcji z tlenkiem miedzi(I) (Cu2O) tworz± zielony osad, tzw. patynê, która chroni przed dalszym oddzia³ywaniem czynników atmosferycznych kolego Olsze
Dobra nie wiem jaka tam zachodzi reakcja ale wjecha³em na kana³ to ten miedziany przewód u mnie by³ w takim stanie ¿e mo¿na by³o go palcem uginaæ

bo taka jest ich zaleta,mo¿na kszta³towac kszta³t przewodu w przeciwenistwie do zwyk³ych stalowych przewodów
A te miedziane to pewne ¿e nie zardzewiej± ale ich jako¶æ jest OK? Czy one s± z rurek 6mm? Bo mam rurkê 6.35mm od klimatyzacji i zastanawiam siê czy siê nada?
mam gdzie¶ w gara¿u kawa³ek miedzianki jak nie zapomne to jutro zmierze. A co do jako¶ci to du¿o osób zak³ada je nie ma co szukaæ dziury w ca³ym.
Polecam miedziane........polecam .Nie rdzewiej± , a jedynie troszkê ¶niedziej±
Czy one s± z rurek 6mm? Bo mam rurkê 6.35mm od klimatyzacji i zastanawiam siê czy siê nada?
medzianka ¶rednica zewn. 4,8 mm .
mam pytanie czy w matizie jest rozdzielacz przewodów hamulcowych w okolicy baku czy rurki biegn± od pompy a¿ do ³±czników gumowych z ty³u i jaka d³ugo¶æ tych rurek .Mam jeszcze jedno pytanie czy biegi [1]i (2) maj± ten sam synchronizator czy ka¿dy osobny bo mam problem z tymi biegami proszê o radê pozdrawiam
[/u][/b]
Witam. Wymieni³em wszystkie przewody hamulcowe od pompy po cylinderki. Wszystko nówka miedziane i nowe gumowe no po prostu WSIO. Zrobili mi to w zaufanym warsztacie i oczywi¶cie zalali nowym p³ynem hamulcowym ale...... jest co¶ dziwnego bo peda³ hamulca jest troszkê miêkki i p³ytszy jak przed wymian±. Pierwsze wci¶niêcie hamulca pedal idzie nisko ale juz drugie wci¶niêcie pedal jest troszkê wy¿szy. Zastanawiam siê czy czasem na uk³adzie nie ma jakiego¶ pêcherzyka powietrza bo nic innego mi nie przychodzi do g³owy. Co Wy na to?? Aczkolwiek to nie jest typowe zachowanie zapowietrzonego uk³adu i te drugie wci¶niêcie hamulca powoduje mo¿ê nie wy¿szy pedal a twardszy??
raczej jest lekko zapowietrzone,zapowietrzenie charakteryzuje sie tym ze w³asnie ze peda³ po kazdym nastepnym nadepnieciu jest coraz wyzej
Witam. na tylnym prawym przewodzie mia³em dwa pêcherzyki powietrza i po odpowietrzeniu wszystko OK. Dziêki zamykam temat. pzdr
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •