Graczem będąc…
Witam, interesuje mnie czy ktos u siebie rowniez zauwazyl taka prawidlowosc, i czy wie czym jest to spowodowane i jak temu zaradzic:
Gdy jest sucho na dworze matiz jest zauwazalnie slabszy niz gdy jest wilgotno.
Ogolnie to gdy jest wilgotno to szybciej sie kreci na wyzsze obroty. Niema znaczenia czy na cieplo czy na zimno. Roznica to okolo 25%.
2001 rok, 44 tys przebiegu, we wrzesniu wymieniane swiece, w styczniu rozrzad z pompa, zmienione kloczki z przodu, wymienione hamulce z tylu.
To proste. Jak powietrze jest zimne to ma wiêksz± gêsto¶æ i jest lepsze nape³nianie cylindrów, dlatego w silnikach diesla stosuje siê ch³odnice powietrza do³adowuj±cego tzw intercoolery, aby mia³y wiêksz± sprawno¶æ i moc.
Ja t± ró¿nice czuje wieczorem jad±c Matizem kiedy jest ch³odniej ni¿ w dzieñ w lato.
a jak temu zaradzic? tez tak mam tylko ze na odwrot;D jak jest po deszczu czy cos to ciezko mu sie bujaæ. natomiast w upalny dzien szybciej sie zbiera i mozna go na wiecej km/h wykrecic
tez tak mam tylko ze na odwrot;D jak jest po deszczu czy cos to ciezko mu sie bujaæ kiedy zmieniales przewody? pewnie maja przebicia i dlatego slabiej jedzie
Przewody WN do wymiany.
Mia³em taki sam problem... wymiana przewodów za³atwi³a sprawê...
Swiece i kable do swiec wymienialem we wrzesniu.
Regulacja zaworow cos by pomogla?
Sprawd¼ wieczorem ,czy nie masz przebicia na przewodach wn. Mia³em to samo. Je¶li nie by³y ustawiane zawory - trzeba sprawdziæ .Koszt nie jest wielki.