Graczem bÄdÄ câŚ
witam.
mialam okazje jechac matizem kolegi i musze przyznac ze moj według tamtego to sie dosłownie toczy. moim zeby usiagnąc sporą prednosc trzeba sie mocno nasiłowac z pedałem gazu, a w tamtym jest takie szybkie i lekkie przyspieszenie, że az jestem w szoku.
Moze chodzić o przebieg? moj 121 000km a kumpla tylko 80 000km.
Co wpływa na przyspieszenie?
dodam, że w moim przygazować nie mozna zbytnio bo zaraz silnik wyje proszac sie o wyzszy bieg....
Zapłon, Map sensor, jakieś problemy z cylinderkami, zawory,
zapłon ok, cylinderki wymienione. Zawory? hmm
Sprawdz błędy na początek.
Jeszcze możesz mieć zapchany katalizator.
Sprawdz map sensor.
Zawory reguluje się co 20tys.
Nieszczelności w układzie paliwowo powietrznym.
błedów nie ma niedawno sprawdzałam.
reszte sprawdze
Poszukaj na forum jak sprawdzić Map sensor gdzieś to już opisywałem.
Katalizator trzeba odkręcić i sprawdzić jak wtedy auto wkręca się na obroty.
dzieki
Napisz jaka jest diagnoza zostanie dla potomnych.
Jeśli ma kele 100tyś km , to może być zatkany kat .Podobno w mietku tyle ma wytrzymać
Jeśli ma kele 100tyś km , to może być zatkany kat mam 112tysięcy a przyśpieszenie takie że się nie jeden zdziwił, bardzo się poprawiło po regulacji zaworów
Znaiem tego znaczy się, że lejesz dobre paliwo
zawory wyregulowane nowe świece i uszczelka a nadal muli, że szlak mnie trafia. co dalej mozna z tym zrobic? dodam, ze nadal mi wyje silnik... nie da sie jechac 60km/h na czwórce bo mam wrazenie, że silnik już ma za ciezko
Dusi katalizator
aha czyli albo go wyczyścic albo nowy?? czytałam cos na forum jeszcze o jakims przelocie ale nie bardzo wiem o co chodzi.....
aha czyli albo go wyczyścic albo nowy?? czytałam cos na forum jeszcze o jakims przelocie ale nie bardzo wiem o co chodzi.....
po prostu zamiast kata daja przelotowa "rure' imitowana na kształt katalizatora zeby podczas przegladu sie nie doczepil diagnosta,ale jak sprawdzi naanalizatoprze spalin to i tak wyjdzie,zreszta rzadko sie spotyka zeby badali sklad spalin na zwykłym przegladzie nowy kat troche kosztuje dlatego wiekszosc stosuje taki "'zamiennik'"
no dzieki, biore sie jutro za to!
tak jak koledzy pisali,niewiem czy to bedziesz robic sama czy mechanik ale najpierw zdemontuj kata i odpal auto i powkrecaj na obroty albo najlepiej sie przejedz zeby miec pewnosc ze to kat muli,z tym ze bedzie bardzo głosno chodzil
powidzieli mi ze katalizator do wymiany, bo nie przepuszcza spalin czy cos takiego.
co radzicie? zalozyc nowy katalizator za 260 złotych czy moze tłumnik za 85
ponoc na tlumniku wiecej pali?
twój wybór ale cos tani ten katalizator za 265 zl,jesli zalozysz zwykły tłumik bez kata mozesz miec problem na przegladzie jak ci sprawdza skład spalin
Witam . Mam podobny problem, wszystko już w nim robiłem i dalej muli, ale na katalizator nie wpadłem. Mam identyczne objawy tylko że u mnie na zimnym silniku jest w miarę a jak się tylko zagrzeje to masakra.
Jeśli możesz daj cynk czy pomogło z tym katalizatorem.