Graczem będąc…
A wiêc szarpie nim na 2 i 3 biegu. Szarpanie jest odczuwalne po wymianie rozrz±du i pasków od alternatora i wspomagania. Najbardziej jest odczuwalne w pocz±tkowej fazie jazdy jakie¶ 5 min i pó¼niej jest ok. Z moc± wszystko ok, silnik pracuje jak nale¿y. Wymieni³em ¶wiece i przewody ale nic nie pomog³o. Filtry wszystkie wymienione.
Peter_g, a jak siê ma ECM ?
Palec i kopu³ka.
a jak siê ma ECM ?
Tzn??
Palec i kopu³ka.
Masz na my¶li przeczyszczenie. Szczerze mówi±c tam nie zagl±da³em.
Ale tak sobie my¶lê ¿e co¶ mo¿e z paskami. Po odpaleniu przez u³amek sekundy za piszczy i cisza, wcze¶niej jaki¶ miesi±c po wymianie dwa no mo¿e trzy dni ¶wiergoli³o na wolnych obrotach.
aseramati napisa³/a:
a jak siê ma ECM ?
Tzn??
ECM – Electronic Control Module
Chodzi o to czy zapala siê ¿ó³ta kontrolka silnika po odpaleniu (Check engine).
Figur napisa³/a:
Palec i kopu³ka.
Masz na my¶li przeczyszczenie. Szczerze mówi±c tam nie zagl±da³em.
W³a¶ciwie to wymianê
Pasek od alternatora pewnie piszczy. Wystarczy naci±gn±æ.
Tzn??
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=2869
ECM – Electronic Control Module
Chodzi o to czy zapala siê ¿ó³ta kontrolka silnika po odpaleniu (Check engine).
Nie ga¶nie po przekrêceniu kluczyka po kilku sekundach
W³a¶ciwie to wymianê
S³ysza³em ¿e lepiej tego nie ruszaæ. Zamienniki strasznie szybko padaj±. A jak ju¿ wymieniaæ to na jaki??
Oryginalny GM.