ďťż

Graczem będąc…

Siema.W sobotę wymieniłem amorki z tyłu i przy okazji hamulce(tylne)Z przodu auta nic więcej nie robiłem poza wymianą paska klinowego.Dodam tylko,że zamieniłem koła przednie na tył i odwrotnie.Po wyjechaniu z garażu stwierdzam fakt,że kierownicę mam krzywo do jazdy na wprost Mają jakiś związek tylne amory do zbieżności?? A może zamiana kół to spowodowała??Pozdro


nie no bez przesady,a nie uderzyłes gdzies w kraweżnik po tych zabiegach przednimi kołami?amory niemaja nic do zbieżnosci, zwłaszzca tylne tak samo opony i ich rotacja na aucie.
A może zamiana kół to spowodowała??Pozdro

Zdecydowanie zamiana kół to spowodowała i żeby rozwiać wątpliwość, spróbuj przełożyć koła tak jak były wcześniej.
a nie uderzyłes gdzies w kraweżnik po tych zabiegach przednimi kołami? Nie uderzyłem,ujął bym to w poście gdyby taka sytuacja była.Dlatego sam zdziwiony jestem o co kaman Cytat: Zdecydowanie zamiana kół to spowodowała Jutro jestem umówiony z diagnostą,być może fele tylne były krzywe i to jest powodem.Posprawdzają mi koła i wyważą.Dziś tak przy 110 km/h chciało mi kierę wyrwać z rak taka telepota była Też mówił że to może być tego powodem,jak również to,że zmiana amorów usztywniła tył i przód się "rozlazł"jakoby Pozdro
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •