ďťż

Graczem będąc…

Witam mam taki problem zakupiłem matiza za małe pieniadze ze względu na to ze ubywa oleju w bardzo duzym tempie i płynu chłodniczego. auto mocno kopci na biało z domieszką niebieskiego po odkręceniu korka od zbiorniczka lecą spaliny w bagnecie jest maź czy to wina tylko uszczelki pod głowicą czy jeszcze coś np pierścienie opłaca to się naprawiać czy odrazu drugi silnik dodam jeszcze że pali się kontrolka od oleju nieraz na wyższych obrotach przygaśnie poprzedni właściciel mówił ze to wina czujnika a auta z dnia na dzień zaczeło kopcić przebieg 220tyś
proszę o odpowiedź z góry dzięki i pozdrawiam


Walnięta uszczelka i prawdopodobnie zapieczone pierścienie.
Walnięta uszczelka i prawdopodobnie zapieczone pierścienie.

a jaki to może być koszt naprawy tak mniej wiecej bo nie wiem czy to naprawiać czy szukać drugiego silnika
uszczelka na pewno ale moze tez glowica peknieta. pali się kontrolka od oleju nieraz na wyższych obrotach przygaśnie albo jest malo oleju,peknieta glowica,zuzyte panewki. Trzeba by sprawdzic cisnienie sprezania,rozebrac silnik i sprawdzic w jakim jest stanie. Glowica na pewno do splanowania albo wymiany,do wymiany pierscinie i uszczelniacze,wal pewnie do szlifu i cylindry tez jednym slowem remont kapitalny . Moim zdaniem oplacalniejsze chyba bedzie wrzucenie nowego silnika


Zależy ile jeszcze tego oleju ci ubyło. ale z tego co piszesz to nie ma raczej szans zeby to byla uszczelka pod kopułą zaworów....
Pozdr.
mg
ubywa oleju w bardzo duzym tempie i płynu chłodniczego. auto mocno kopci na biało z domieszką niebieskiego po odkręceniu korka od zbiorniczka lecą spaliny w bagnecie jest maź

Ewidentnie uszelka pod głowicą.

[ Dodano: 2009-03-08, 20:44 ]
peknieta glowica,zuzyte panewki. Trzeba by sprawdzic cisnienie sprezania,rozebrac silnik i sprawdzic w jakim jest stanie. Glowica na pewno do splanowania albo wymiany,do wymiany pierscinie i uszczelniacze,wal pewnie do szlifu i cylindry

Powoli i spokojnie pewnie nie ma jeszcze takiej tragedii.
gregory17, Zapoznaj się z regulaminem bo następnym posypią się Czerwone
chyba jest tragedia silnik zatarty normalnie został zgaszony a nastepnego dnia nie da się go ani odpakić z rozrusznika ani przełamać z biegów. Muszę zacząć szukać drugiego silnika
Może się ktos oreientuje jak najlepiej i najszybciej go wyciągnąc i włożyć drugi dołem razem ze skrzyniaczy próbować go górą wyjąć
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •