Graczem będąc…
witam, ma ktos moze jakis madrzejszy schemat lub link do strony w ktorym wskazane jest jak zamontowac cala wspome do matiza a dokladniej przewod odprowadzajacy olej z przekladni??
pozdrawiam
Regulamin pkt 1 - stosujemy tagi!!
Uzyj SZUKAJKI bo temat byl poruszany (opisywany).
Racja, gdzie¶ czyta³em
Pisalem o tym TU , ale nie wiem czy cos ci to pomoze. Przewod od przekladni do zbiorniczka musi isc przy samej macie wygluszajacej komory silnika od strony kabiny. Mniej wiecej na srodku. Za kolektorem wlotowym silnika mozna wymacac szpilke do ktorej ma byc przykrecony uchwyt przewodu. Bedziesz musial zdjac filtr oparow paliwa i zrobic sobie tez miejsce od strony aparatu zaplonowego, abys mogl wlozyc tam rece i przykrecic uchwyt. Musisz zwrocic uwage, aby zaden przewod nie tar³ o przewod olejowy wspomagania, bo bedzie potrafil ci sie przetrzec. Ja mimo ze mialem podglad do mietka z fabrycznie zamontowanym wspomaganiem troche zle puscilem przewod z ktorym jak piszesz masz najwiecej klopotu i musialem improwizowac. Na szczescie rurka tarla mi o linke szybkosciomierza ktora mozna latwo odkrecic, wiec nie mialem wiekszego problemu z wyeliminowaniem tarcia przewodow. Wolalem nie spuszczec oleju z przekladni, zeby moc go odkrecic i przelozyc.
dzieki, ale sobie juz poradzilem, strasznie malo miejsca w tym matizie a dalo rade po zdjeciu rozporki i calej reszty od gory scianki. wszystko na swoim miejscu i dziala
ale dzieki wielkie