Graczem bÄdÄ câŚ
Czy wymieniał juz ktos ten przegub
http://sklep.intercars.co...13&pic=0&moto=0
albo to
http://sklep.intercars.co...35&pic=0&moto=0
Stuka mi cos na nierównosciach szczegolnie na bruku podobno mam powyrabiane te czesci (luzy)
Czy ktos sie juz z tym spotkał?
Proszę zapoznać się z regulaminem ! Bo poleci ostrzezenie!
Pozdrawiam
Ziemniak
Ja miałem ten problem! Sprawdz dokładnie czy nie masz luzu na tym wielowpuscie (3 fotka z dolnego linka) z jednej strony (górnej) jest skrecany śrubą (wchodzi w zacisk) a z drugiej (dolnej) nie ma sruby tylko sa dwa takie nity! U mnie tam wlasnie był luz! W jednym serwisie chcieli mi regenerować maglownice koszt 180pln. W drugim serwisie powiedzieli ze na 100% musze wymienic wałek pośredni koszt po nad 250pln. Sprawdz najpierw 2 razy zanim dasz sie omamic w serwisie.
NIE MAM WSPOMAGANIA.
No własnie mi wymienili przekładnie i to nic nie dało.Czy do tego musze wymontowac kolumne?Z tego co sie orientuje to sa takie nity które w momencie uderzenia złamia kierownice.Jezeli mozna to wiecej podpowiedzi a i byłem u takiego fachowca od przekładni to mowił ze mam luz na tym wielowpuscie.
A czy te stuki najbardziej objawiały sie na bruku i od strony kierowcy
To jest to! na 100%
Dziekuje bardzo uzytkownikowi aseramati (panu Mariuszowi) z usterka ta meczyłem sie prawie rok wymieniłem pare niepotrzebnych rzeczy w tym przekładnie a okazała sie w sumie błacha rzecz która zrobiłem w 15 minut.Jeszcze raz wielkie dzieki
Temat uwazam za zamkniety
co jak co ale te nity ulegaja scieciu przy zderzeniu czolowym i wpust wsuwa sie dalej,kierownica zostaje przez to na mjiescu,zalatwienie sprawy przewierceniem jest ok ale przy zderzeniu[oby nie]ta sruba zblokuje i moze dojsc do przesuniecia calej kolumny z kierownica,niesadze aby przeguby pekly.
Tak tak.
Kol Steyr ma całkowitą rację ,a kol, Aseramati po raz któryś wypisuje teksty , które nijak się mają z tech. samochodową.
Kol Steyr ma całkowitą rację ,a kol, Aseramati po raz któryś wypisuje teksty , które nijak się mają z tech. samochodową.
To w koncu jesteś mechanikiem czy adwokatem? bo już sie bogubiłem.
w 100% z panami sie zgadzam nity sa po to zeby sie scieły pan aseramati poprostu naprowadził mnie na to zrobiłem zeby to sprawdzic (bo juz mnie wnerwiało ze jezdze po mechanikach a kazdy co innego) teraz poprostu wiem co było jak tylko bedzie czas to wymienie ta czesc.
No tak.
Witam Panowie. Dołacze się do tematu bo mam ten sam problem przy jezdzie po bruku czy nierównościach stuki na kierownicy i stuki te słychać w samochodzie. Każdy mechanior co innego mówi. Jest dużo roboty z wymianą tego wielowpustu i która to jest dokładnie część
to jest ta rzecz co powyzej jest wspominana w watku,lub masz luz na zaciskach hamulcowych,u mnie stukal lewy zacisk własnie tak
Nie dawno patrzyłem i niby jest luz na którymś przegubie układu kierowniczego a ze jest teraz ciemno poszukiwania wznowie jutro i dam znać
Rzeczywiście był luz na wielowpuście. Tak zrobiłem jak kolega browarek10 mi doradził i całkiem inna jazda,teraz juz wiem co trzeba wymienić. A o mały włos kupiłbym przekładnie i 300 na darmo by poszło. Jeszcze raz dzięki
Witam!
Mam podobny problem ze stukaniem podczas jazdy po nierównościach,jak docisnę kierownicę ta jakby nie stukało.Zawieszenie OK, więc podejrzewam coś przy kierownicy,może te nity mają luz?Jak temu zaradzić?

I w tym miejscu robi sie luz.
też mam takie stuki w okolicach lewego przedniego koła, znajomy mechanik stwierdził, że trzeba wymienić jakiś krzyżak bo jest wyrobiony i stąd te luzy
mam to samo niestety
ale u mnie objawia sie to przy hamowaniu
Nasililo mi sie to stukanie jak wymienilem maglownice bo rozsypala sie do reszty.
Okazuje sie ze to wlasnie ta czesc którą pokazaliscie powyzej.
Potwierdzam ze tez mi kazali w serwisie wymienic wałek pośredni koszt po nad 250pln.
Czy da sie to taniej zrobic i czy mozna gdzies dostac te nity ?
Z góry dzięki za pomoc.
tanio to mozna wiertłem potraktowac porzadnym i wkrecic 2 srubki z nakretka ale to na własną odpowiedzialnosc
Tak jak wspominałem, wymieniony krzyżak i stuki zniknęły. koszt 150zł plus wymiana
Też chyba będę musiał wymienić ten "krzyżak". Tylko chwilowo nie stać mnie na 150 pln
A wiercić raczej nie mam zamiaru.
Mam pytanko do was czy jak pojezdze ok miesiąc z tymi wibracjami na kolumnie kierowniczej (głównie przy hamowaniu) to czy mi nie poleci nowa maglownica w którą zainwestowałem?
Z góry dzięki za odpowiedź.
U mnie też stuka coś w układzie kierowniczym. Z tego co napisaliście to u mnie też musi stukać ta cześć z nitami, bo takie stukanie mogę sam wywołać ruszając kierownicą w górę i dół stojąc samochodem w miejscu. Także na pewno nie są to drążki kierownicze, tylko coś możliwie blisko samej kierownicy. Ew przekładnia kierownicy, ale to już jest dalej i raczej ona nie stuka. Podjadę na kanał i zobaczę. Sam się zastanawiam jak wyeliminować te stuki... tak żeby nie wymieniać tej części.
U mnie też stuka coś w układzie kierowniczym. Z tego co napisaliście to u mnie też musi stukać ta cześć z nitami, bo takie stukanie mogę sam wywołać ruszając kierownicą w górę i dół stojąc samochodem w miejscu. Także na pewno nie są to drążki kierownicze, tylko coś możliwie blisko samej kierownicy. Ew przekładnia kierownicy, ale to już jest dalej i raczej ona nie stuka. Podjadę na kanał i zobaczę. Sam się zastanawiam jak wyeliminować te stuki... tak żeby nie wymieniać tej części.
no to jak masz luz ruszajac kierownica w dół i w góre to jest luz na łożyskach kolumny kierowniczej,tez mam niewielki luz ale sie tym nieprzejmuje
tez mam niewielki luz ale sie tym nieprzejmuje
Niby tak... O ile na przeglądzie standardowym nikt na szarpaku gostek nic nie mówił ( chyba nic nie stukało ), to na przeglądzie powypadkowym 2 miesiące póżniej już gostek miał jakieś " ale " iż coś stuka w układzie kierowniczym.
no tak,jade w ta sobote na przegląd zobaczymy,ale taki luz poza tym ze czasami da o sobie znac to niewpływa na geometrie zawieszenia i prowadzenie
Kolberger, pukanie i luz na tych nitach to normalka w Mietku.