Graczem będąc…
witam, bylem na stacji diagnostycznej sprawdzic sobie amorki i gosc dal mi kartke ale nic nie powiedzial :
Os przednia
amplituda 38mm lewy - 33mm prawy roznica 13% / przyczepnosc 67% lewy - 71% prawy roznica 4%
Os tylna
amplituda 48mm lewy - 35mm prawy roznica 27% / przyczepnosc 66% lewy - 75% prawy roznica 9%
nexia 1.5 ohc 8v , 1997 , 150tys przejehane
nie wiem co to wszystko znaczy i prosze tylko zeby mi powiedziec czy ROBIC amortyzatory czy zostawic i ile jeszcze na nich pojezdze.
bo te testy sa nic nie warte
nie uzalezniaja wyników od konstrukcji zawiasu i uzytych amortyzatorów
badanie amortyzatora polega na wyjeciu go z auta i zamontowaniu na testerze i porównaniu z wzorcem
amortyzator zmieniasz kiedy ulegnie mechanicznemu uszkodzeniu-wyleje np
albo wtedu kiedy chcesz zmienic w³asnosci jezdne auta
róznice pomiedzy modelami amorków sa kolosalne wiec kazdy cos dla siebie znajdzie
przebieg nie gra roli raczej wymiana jest uzaleniona od sposobu eksploatacji i osobistych preferencji
witam, bylem na stacji diagnostycznej sprawdzic sobie amorki i gosc dal mi kartke ale nic nie powiedzial :
Os przednia
amplituda 38mm lewy - 33mm prawy roznica 13% / przyczepnosc 67% lewy - 71% prawy roznica 4%
Os tylna
amplituda 48mm lewy - 35mm prawy roznica 27% / przyczepnosc 66% lewy - 75% prawy roznica 9%
nexia 1.5 ohc 8v , 1997 , 150tys przejehane
nie wiem co to wszystko znaczy i prosze tylko zeby mi powiedziec czy ROBIC amortyzatory czy zostawic i ile jeszcze na nich pojezdze.
150tys na naszych drogach nie brzmi fajnie dla amortyzatorów. Ja tez nie znam siê na tych wynikach, ale z do¶wiadczenia wiem, ¿e po 100kkm wymiana amortyzatorów ZAWSZE poprawia³a zachowanie samochodów.
Jezeli amory przejechaly juz 150tys :o To na 100% sa do wymiany BTW: skad jestes, uzupelnij profil?
czy ROBIC amortyzatory czy zostawic i ile jeszcze na nich pojezdze auto sie nie buja?nie buja pare razy po wpadnieciu w dolek? nacisnij na blotnik jesli po puszczeniu auto zakolysze sie wiecej jak raz to amory sa do niczego