ďťż

Graczem będąc…

Witam! Mam problem ze swoja nexia... Bardzo dużo mi pali ok 16l na 100km.

u gazownika powiedzieli że sonda lambda nie reaguje... po czym kupiłem nową... nic się nie zminiło. potem walneło mi sprzęgło i u tego kolesia co mi to robił powiedzieli że to wina świec bo po 1 były nie odpowiednie a poza tym ostro zjechana i stare... po wymianie pali 14l...

nie wiem gdzie szukac przyczyny... pomocy!!!


zdejmij klemę - i zresetuj błędy po czym jedź do gazownika na regulacje gazu .
kleme sciagalem pare razy i u gazownika bylem... i jeszcze jedno na benzynie jest bardzo slaby i silnik chodzi dziwnie glosno tak jakby "pierdzial"....
Może wać Panie masz wydech zatkany? a kable WN, kopólka i palec kiedy wymieniane?


Też posiadam nexie i w zasadzie mam podobny problem wymieniona sonda lambda świece, kable, filtry, zrobiłem diagnostykę silnika koszt ok. 200 zł trochę pomogło ale mechanik stwierdził ze termostat jest do wymiany i to też może być przyczyna, ale nie musi. Pali ok. 12 litrów benzyny przy naprawdę spokojnej jeździe. Proponuje zrobienie diagnostyki!!! pozdr
A zmieniacie czasem filtry powietrza? Do sprawdzenia układ zapłonowy, kąt wyprzedzenia zapłonu, obie cewki, aparat.
porzewody wymienieane byly z 3 miechy temu... a kopulka nie mam pojecia... filtr powietrza jest jeszcze w porzadku... nie wiem czego sie zlapac i jak cos samemu sprawdzic. a EGR??
a może kt się juz skończył
co sie skończyło??
porzewody wymienieane byly z 3 miechy temu... a kopulka nie mam pojecia... filtr powietrza jest jeszcze w porzadku... nie wiem czego sie zlapac i jak cos samemu sprawdzic. a EGR??
Na początek kup kopółke i palec oraz cewke w aparacie zapłonowym, napewno nie stracisz bo i tak pewnie bedziesz musiał to wymienić. I proponuje zczytać kody błędów
co sie skończyło??
kt = katalizator
Sprawdź błędy jak radzi kolega powyżej >>> http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=1418
A tak w ogóle to katalizator Ci potrzebny w nexii jak świni siodło Wywal w cholere. jak masz dobry silnik to nie bedzie kopcił a i żwawszy będzie
A tak w ogóle to katalizator Ci potrzebny w nexii jak świni siodło
Nexia bez niego przeżyje, a nawet będzie żyła lepiej, tylko na przeglądzie diagnosta może mieć problemy. Teść na początku stycznia był astra bez kata na przeglądzie to nie chciał mu podbić.
Cytat: Nexia bez niego przeżyje, a nawet będzie żyła lepiej, tylko na przeglądzie diagnosta może mieć problemy. Teść na początku stycznia był astra bez kata na przeglądzie to nie chciał mu podbić. nom u mnie te○z niema kt ale z przeglądem nie było żadnego problemu tylko zpytał czy nie szkoda było kasy aby rury z kwasówki zrobić
a i pamiętajcie, że za starego kata można wytargować ze 200zł
no wlasnie nie wiem jak to jest... na reduktorze spalin powinien byc wężyk ktory idzie to kata tak?? a u mnie nie ma go wogule znaczy sie nie wiem jak na dole ale na gorze na erg nic nie ma... moga byc przez to te problemy??
U mnie przyczyną wysokiego (doszło do 20l/100km w trasie) była uszkodzona lambda, termostat oraz padnięte świece... Z taką różnicą, iż nie mam gazu tylko benzynę. Swoją droga przyłączam się do opinii mówiącej o filtrze powietrza i przejrzeniu stanu cewki zapłonowej (chociażby "na oko").
Do katalizatora w nexii nic nie jest podpięte... Zrób to co radzimy. Jak to nie pomoze to zaczniemy mysleć dalej. A co dom EGR tez nie jest ci on potzrebny. Ja mam fabryczny brak EGR i śmiga
w poniedzialek wymienie kopulke i palec no i aparat zaplonowy zobacze... ile ten aparat kosztuje??
Aparatu nie kupuj szkoda kasy za nówke... kup cewke aparatu zapłonowego.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •