Graczem bÄdÄ câŚ
Witam mam problem z moją nesią, otóż zauważyłem że pomiędzy 2500 a 3000 obrotów nie ma w ogóle siły, obroty idą baaaardzo powoli do góry i w momencie kiedy tylko wskazówka przekroczy 3000rpm moc wraca... czy ktoś wie czym to może być spowodowane?? do niedawna tak nie miałem i nic szczególnego się nie stało oprócz drobnego zwarcia w elektryce i rozładowania akumulatora.
zatkaj EGR
a co to jest to egr
egr to jest zawor recyrkulacji spalin
a przez to wiecej nie b edzie chlal tego drogiego paliwa
a przez to wiecej nie b edzie chlal tego drogiego paliwa
poniewaz?
zatkaj EGR
hmm jest mały problem ponieważ szukałem i szukałem i się nie doszukałem-w mojej nessi nie ma zaworu EGR... jaka może być inna przyczyna tego braku mocy?
dodatkowo bardzo często wyświetla mi się kontrolka CHECK i po sprawdzeniu zawsze jest kod44-zbyt uboga mieszanka...
a ta nexia jest na lpg
a ta nexia jest na lpg
tak
6marcu6, hmm jak masz 16V to musisz miec zawor EGR. Byly Nexie seryjnie bez zaworu EGR ale tylko 8V.
Zrob zdjecie silnika i zamiesc.
A 44 wyswietla sie jak rozumiem tylko na LPG? A ile tego gazu pali? I czy ta dziura w obrotach jest tylko na LPG czy tez na benzynie.
6marcu6, hmm jak masz 16V to musisz miec zawor EGR. Byly Nexie seryjnie bez zaworu EGR ale tylko 8V.
Zrob zdjecie silnika i zamiesc.
A 44 wyswietla sie jak rozumiem tylko na LPG? A ile tego gazu pali? I czy ta dziura w obrotach jest tylko na LPG czy tez na benzynie.
Spróbuje jutro zrobić zdjęcie i zamieścić ale szukałem i nie znalazłem tego zaworu a mam na pewno 16v. Autko pali ok.8litrów gazu na 100km na trasie a po mieście spalanie oscyluje w granicach 13-14litrów także według mnie trochę dużo...
A 44 wyświetla się tylko na gazie.
Ja mam nexie 1.5 16v 96r. Również brak jest EGR
vb33, mozesz wkleic tutaj zdjecie silnika?
Podobne objawy (tzn. utrata mocy i duze spalanie) wystepuja tez przy niesprawnej sondzie lambda. Ja szykuje sie wlasnie do wymiany.
A przy okazji... co sadzicie o zamienniku Magneti Marelli do Nexii? Ma ktos moze doswiadczenia z sonda tego typu
U mnie cos podobnego bylo. Pomogla dokladna koretke kata zaplonu oraz restet ECU.
6marcu6, hmm jak masz 16V to musisz miec zawor EGR. Byly Nexie seryjnie bez zaworu EGR ale tylko 8V.
Zrob zdjecie silnika i zamiesc.
A 44 wyswietla sie jak rozumiem tylko na LPG? A ile tego gazu pali? I czy ta dziura w obrotach jest tylko na LPG czy tez na benzynie.
bradley skad wziales ta informacje?? nie widziales mojego silnika?? ja nie mam egr
Szczerze nie widzialem 16V bez EGRa (Moze to dlatego dajesz ze mna rade na cwiartke?;) )
moje 16v jest w pelnie NIE egrowane i okreslil bym je jako dosc zrywne do 3 odstawiam passata vr6 kombi pozniej to juz mnie zostaaaaaaaawia
U mnie cos podobnego bylo. Pomogla dokladna koretke kata zaplonu oraz restet ECU.
Co pomogło??
6marcu6, hmm jak masz 16V to musisz miec zawor EGR. Byly Nexie seryjnie bez zaworu EGR ale tylko 8V.
Zrob zdjecie silnika i zamiesc.
Mam dwa takie zdjęcia


I jeżeli to nie jest wina EGR (bo przecież go nie ma) to czego?
halooooo pomoże ktoś?
a w trakcie postoju, jak zapalisz silnik i będziesz zwiekszał obroty to ta "dziura" też występuje?
http://nexia.orgfree.com/...silnikfss1.html http://nexia.orgfree.com/...silnikfss2.html Poczytajcie sobie dokładnie i ze zrozumieniem
a w trakcie postoju, jak zapalisz silnik i będziesz zwiekszał obroty to ta "dziura" też występuje?
nie występuje, na biegu drugim prawie nie wyczuwalna, na trójce już bardzo, a na czwartym biegu musze mieć baaaardzo długi odcinek drogi żeby "przebrnąć" przez tą "dziurę"...
i jeszcze jedno.......ta "dziura" występuje TYLKO NA LPG
jak na razie mam już dosyć tego i zacząłem jeździć na benzynie-zobaczymy ile jej pali moja nexia...