Graczem będąc…

[b]Witam wszystkich chcia³em siê zapytaæ o przyczynê drgania w moim aucie przy prêdko¶ci od
70-120 km\h.Podejrzewam ¿e przyczyn± tego jest poduszka pod skrzyni± biegów. Co wed³ug
was jest przyczyn± tych drgañ ?
na pewno nie s± to ko³a gdy¿ by³y wywa¿ane


A amortyzatory dobre?Jak który¶ nie bêdzie trzyma³ to mog± wystêpowaæ takie objawy.
sparwd¼ opony he he ja ju¿ to przerabia³em

[ Dodano: 2009-10-12, 21:46 ]
Cytat: A amortyzatory dobre?Jak który¶ nie bêdzie trzyma³ to mog± wystêpowaæ takie objawy.
wcale bo nie u mojego kumpla w opelku przód 35% ty³ 20 % i tylko tyle ¿e buja³o strasznie autem . zero drgañ .
Jakby który¶ mia³ 0% a reszta nawet po 90% to bêdzie drgaæ a nawet waliæ.


Wg mnie, najpierw trzeba sprawdzic czy opony nie maja jakichs guzow. Moga byc wywazone, ale nierownosci na ich powierzchni robia swoje. Poza tym, czy nie masz przypadkiem nalewek ? Kupowales nowe opony czy uzywane ?
Po drugie, czy nie miales jakiegos ostrzejszego hamowania ostatnimi czasy ? Kiedy zmieniales tarcze hamulcowe ? Czasami jest tak, ze podczas jazdy, tarcza ociera o klocki i bicie zaczyna sie przenosic na cale auto.
Jakby który¶ mia³ 0% a reszta nawet po 90% to bêdzie drgaæ a nawet waliæ.
to bêdziesz mia³ stukniêcie w momêcie rozk³adania amorka ale tez nie powinno nastapic bo go sprêzyna trzyma
Tak siê akurat sk³ada,¿e mia³em takie w³a¶nie objawy w nexii.Tzn. wibracje wyczuwalne na kierownicy i pod³odze.Szuka³em przyczyny wszêdzie:w wywarzeniu i deformacjach opon,krzywych felgach,zawieszeniu,tarczach,koñcówkach dr±¿ków i w wielu innych elementach.Prawda wysz³a na wstrz±sarce u diagnosty.Amortyzatory siê skoñczy³y.Po wymianie kompletu na nowe KYB problem znik³ i do 160 km/h nie by³o najmniejszych drgañ.Wiêcej raczej nie je¼dzi³em bo polskie drogi na to nie pozwalaj±.Objawy uszkodzonych amorków mog± byæ ró¿ne.Zale¿± od budowy zawieszenia,masy samochodu oraz stopnia zu¿ycia amortyzatora.
Cytat: Tak siê akurat sk³ada,¿e mia³em takie w³a¶nie objawy w nexii.Tzn. wibracje wyczuwalne na kierownicy i pod³odze.Szuka³em przyczyny wszêdzie:w wywarzeniu i deformacjach opon,krzywych felgach,zawieszeniu,tarczach,koñcówkach dr±¿ków i w wielu innych elementach.Prawda wysz³a na wstrz±sarce u diagnosty.Amortyzatory siê skoñczy³y.Po wymianie kompletu na nowe KYB problem znik³ i do 160 km/h nie by³o najmniejszych drgañ.Wiêcej raczej nie je¼dzi³em bo polskie drogi na to nie pozwalaj±.Objawy uszkodzonych amorków mog± byæ ró¿ne.Zale¿± od budowy zawieszenia,masy samochodu oraz stopnia zu¿ycia amortyzatora.
i tu siê z tob± zgodzê u mnie by³y winne opony prez³o¿enie przodu na ty³ odrazu pomog³o
moze tez zwykly kamien w biezniku opony
prosta i darmowa czynnosc ktora warto sprawdzic
Cytat: moze tez zwykly kamien w biezniku opony
prosta i darmowa czynnosc ktora warto sprawdzic
he he he he to mia³ byæ ¿art
Kolega Rafalh chyba ciê¿arówk± je¼dzi.Tam kamienie wiêzn± miêdzy oponami w ko³ach bli¼niakach na tylnej osi.Wtedy mo¿e pojawiæ siê taki efekt,a nawet odparzenia opony,ale o nexii na bli¼niakach nie s³ysza³em...
Cytat: Kolega Rafalh chyba ciê¿arówk± je¼dzi.Tam kamienie wiêzn± miêdzy oponami w ko³ach bli¼niakach na tylnej osi.Wtedy mo¿e pojawiæ siê taki efekt,a nawet odparzenia opony,ale o nexii na bli¼niakach nie s³ysza³em...
wiesz moze kolega chcia³ nas rozbawic troszkê no i mu siê to ¶wietnie uda³o za to mu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •