X
ďťż

Graczem będąc…

witam,mam problem z wolnymi obrotami,napisalem dziwne bo tak sie zachowuja .jak jest silnik zimny to jest ok a jak sie nagrzeje to obroty sa raczej niskie bo czuc to we wnetrzu i sa takie momenty jakby na chwilke sie zacial tzn takie przydlawienie po czym znowu wchodzi na rowniejsze obroty ktore itak sa za niskie.czytalem tutaj o podobnych przypadkach ale nic do mnie nie pasuje.jednakowo sie zachowuje na gazie i na benzynie.kable ,swiece,kopulka i palec nowe,filtr powietrza nowy,komputer nie wyswietla zadnych bledow ,nie wiem co jest grane.gaz po regulacji.i jeszcze jedno podczas jazdy sa momenty ze auto ciagnie niezle a czasem jakos molowato,doradzcie cos?


Sprawdz silniczek krokowy albo go wyczysc
ale na gazie i na benzynie jest tak samo a gaz ma osobny silniczek krokowy ktory zreszta czyscilem
a jaki masz przebieg?


przebieg 160 000 ale byl robiony remont jakis tys km temu pierscienie, panewki plan glowicy uszczelniacze zaworowe

[ Dodano: 2008-09-07, 17:25 ]
nie wiem co jest grane ,gdzie szukac przyczyny,cewka?cewka aparatu zaplonowego?modul aparatu?jakis czujnik?nie wiem

[ Dodano: 2008-09-07, 17:32 ]
czytalem tez tutaj o podobnym przypadku ale w espero i gosciu wymienil czujnik od przeplywomierza powietrza moze to?ale czy w nexi takie cos jest?
W nexii nie ma przeplywki, jest tylko IAT
a co to jest to IAT ze tak spytam bo nie jestem wtajemniczony az tak ?i gdzie to jest umieszczone ?czy ma to jakis wwplyw na obroty?
IAT to czujnik "temperatury zasysanego powietrza". Znajduje sie on w Nexii w puszce filtra powietrza albo gdzies tam w okolicach weza (nie pamietam juz). Generalnie nie da sie go pomylic bo tylko tam ida kabelki z wtyczka do puszki filtra. Czy ma wplyw na obroty trudno powiedziec. Czujnik ten informuje komputer o temperaturze powietrza i w razie czego koryguje dawke paliwa. To wlasnie dzieki niemu jest mozliwy "czip tjunik" zwany inaczej rezystorem z elektronicznego za 5gr bo wpinajaz rezystor w IAT komputer mysli, ze ma chodzic caly czas na ssaniu i teoretycznie czuc przyplyw mocy (kosztem zwiekszonego zuzycia paliwa )
ok dzieki moze tu jest przyczyna ?moze ktos tez mial podobne doswiadczenia?

[ Dodano: 2008-09-07, 21:11 ]
czytam tak na roznych forach i juz sam nie wiem,jedni pisza ze moze to byc od sondy lambda,lub tez jakis map sensor ale nie wiem czy jest cos takiego w nexi bo byly to opisy innych aut ale obiawy podobne?
ok dzieki moze tu jest przyczyna ?moze ktos tez mial podobne doswiadczenia?

[ Dodano: 2008-09-07, 21:11 ]
czytam tak na roznych forach i juz sam nie wiem,jedni pisza ze moze to byc od sondy lambda,lub tez jakis map sensor ale nie wiem czy jest cos takiego w nexi bo byly to opisy innych aut ale obiawy podobne? u ciebie nie ma raczej tego czujnika bo on jest w 1.5 lub 1.6 a jak jest uszkodzony to na benzynie świeci się błąd na zegarach i nie ma żadnych objawów wyczuwalnych
u ciebie nie ma raczej tego czujnika bo on jest w 1.5 lub 1.6

A Nexia 1.5 8V to jest pojemnosc 1.4, tak?
W Nexii jest i map sensor i sonda lambda. Gdyby bylo cos nie tak z map`em to wypluwaloby blad.
u ciebie nie ma raczej tego czujnika bo on jest w 1.5 lub 1.6

A Nexia 1.5 8V to jest pojemnosc 1.4, tak?
W Nexii jest i map sensor i sonda lambda. Gdyby bylo cos nie tak z map`em to wypluwaloby blad. a gdzie on napisał ze ma 1.5
Markon, myslisz, ze kolega ma nexie V8? Raczej powatpiewam i to bardzo mocno
A ze w nexii byla tylko jedna pojemnosc (nie liczac 1.8, ktora jest rarytasem) wybor jest jednoznaczny.
Bradley nie kazdemu wystarczy skrocony opis wiec dopisze to 1.5 bo faktycznie nie mam V8 a tylko 8V przy poj 1.5 niestety ale wracajac do sprawy to dalej jestem w kropce

[ Dodano: 2008-09-08, 20:43 ]
a moze to modul aparatu zaplonowego lub cewka tego aparatu?nie chce mi sie wierzyc ze nikt na tym forum nie mial podobnego przypadku

[ Dodano: 2008-09-09, 18:09 ]
przypomnialo mi sie kiedy sie to zaczelo moze to w czyms komus ulatwi rozwiklac ten problem.otoz po odebraniu auta z warsztatu po tym remoncie byl ustawiony zaplon ,regulacja gazu i autko cykalo i niezle ciaglo.po tygodniu pojechalem na slask ,wszystko ok do czasu jak dojechalem do czestochowy na pierwszych swiatlach zauwazylem ze zaczyna silnik jakos kulec na wolnych obrotach ,podczas jazdy trasa nie zylowalem silnika zeby sie wszystko na spokojnie ulozylo.autko zaraz po remoncie elegancko odpalalo.teraz jest tak ze rano musi zrobic wiecej obrotow by odpalil jak sie przelaczy na gaz to potrafi zgasnac czego wczesniej nie bylo.i tyle .i co jest geane???
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •  

    Drogi uzytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

    Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

     Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

     Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

    Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.