ďťż

Graczem będąc…

Witam
Mam problem z silnikiem 8V w Nexii.
Otóż wymieniłem uszczelkę pod głowicą i o ile płyn przestał przedostawać się do oleju to za to pojawiło się klekotanie zaworów. chodzi jak stary diesel na mrozie do tego przy dodawaniu gazu, coś strzela jakby w kolektor ssący (delikatnie a na zewnątrz nic nie przedmuchuje).
Mam wrażenie jakby zawiesił się jakiś zawór, czy to możliwe?, czy może olej jest kiepski (city mineralny, ale wcześniej też taki był)?
Czy to możliwe żebym uszczelkę odwrotnie założył i przytkał jakieś kanaliki?

Co robić , rozbierać wszystko od nowa?


jak robiłem sobie uszczelke to pasowała mi tylko w jeden sposob zresztą zakładałem tak jak była stara, zawory są samoregulujące pod ciśnieniem oleju i może tam coś masz zapchane jeśli ci zawory dzwonią a zawiesić sie nie mogł bo nie ujechałbyś i napewno tego byś nie przeoczył a kontrolka oleju ci sie zapala?
Mi też się wydaje, że tylko w jedną się dało stronę ale teraz z tego wszystkiego to już nie pamiętam, bo dosyć symetryczna jest ta uszczelka.
Chyba z tyłu się da ocenić (od kolektorów ssących tylko dostęp cienki) po kształcie obrysu.
Miała być prosta wymiana a wyszła kicha, jutro wymienię może olej, zobaczymy co pomoże.
Martwi mnie najbardziej to kichanie jak przemuch przy dodaniu gazu bo do niczego mi nie pasuje.
Głowica przykręcona prawidłowo, na zewnątrz nic nie widać.
na uszczelce miałeś znaczek i napis TOP i po tym układasz uszczelke. już nie pamiętam ale chyba znaczkiem w strone paska rozrządu ale ciekło by jak byłaby źle. ile masz przejechane? ja mam połsyntetyk a przekulane 168 tys.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •