Graczem będąc…
[Nexia] Witam. Ostatnio pojawi³ siê problem w mojej nesi. Silnik 1,5 + lpg. Bardzo ciê¿ko zapala na benz. i na gazie. Przy 2500 obr i jednostajnej je¼dzie lekko szarpie. Ogólnie spory spadek mocy. Prêdko¶æ max 140 km/h. Nie dostaje mocy przy redukcji np z biegu 5 na 4. Przy wyprzedzaniu na trasie redukuje z 5 na 3 i te¿ jest ciê¿ko. Oczywi¶cie wzros³o spalanie. Proszê o radê za co powinienem siê zabraæ na pocz±tku, albo co zleciæ mechanikowi. Z góry dziêki za pomoc.
Ja bym na Twoim miejscu najpierw sprobowal przeczyscic wtryski magicznym specyfikiem dodawanym do paliwa
Sprawdziæ ¶wiece, przewody (czy nie ma dyskoteki) oraz wszystkie filtry, to podstawowe rzeczy które powiniene¶ wykonaæ.
wymien filtr paliwa, i nie zwarzajac na szarpanie pojezdzij na benzynie . nie lej nic do paliwa ani nie lej paliwa innego niz 95 euro. nie sluchaj takich porad bo bedziesz pozniej naprawial silnik. poprostu odpusc lpg na jakis czas. wtryski same sie przepala.
dobrze jest sprawdzic przewody czasem nowe nie dzialaja jak nalezy.
co do zapalania na benzynie krotkie styki i kilka sekund przerwy. najpozniej za 3 razem zlapie pompa musi natloczyc paliwa.
czy paliwo czasem nie wyjechane do konca?
kiedy ostatnio lales etyline?
pozatym ten temat juz byl niedawno.pozdro
wymien filtr paliwa, i nie zwarzajac na szarpanie pojezdzij na benzynie . nie lej nic do paliwa ani nie lej paliwa innego niz 95 euro. nie sluchaj takich porad bo bedziesz pozniej naprawial silnik. poprostu odpusc lpg na jakis czas. wtryski same sie przepala.
dobrze jest sprawdzic przewody czasem nowe nie dzialaja jak nalezy.
co do zapalania na benzynie krotkie styki i kilka sekund przerwy. najpozniej za 3 razem zlapie pompa musi natloczyc paliwa.
czy paliwo czasem nie wyjechane do konca?
kiedy ostatnio lales etyline?
pozatym ten temat juz byl niedawno.pozdro
ok. dziêki wielkie, tak w³a¶nie zrobiê. Po¶migam trochê na benzynie. Martwi mnie najbardziej spadek mocy, no i prêdko¶ci max. Dziêki i pozdro
pamietaj ze jak znow pojezdzisz na lpg i za jakis czas wlaczysz benzynke to przez kilka chwil bedzie ci mulil az znow sie wtryski przepala .
ja robie tak ze zawsze zimny zapalam manualnie na benzynie i jade az zacznie mi plynnie sie prowadzic bez szarpania tak codziennie i po kilku dniach nie ma juz na stale klopotu. przynajmniej rano zapal auto na etylinie i nie wlaczaj gazu dopoki sie nie zagrzeje . potem juz caly dzien se jezdij na gazie. daje to taki efekt ze wtryski codziennie systematycznie sa uzywane i nie ma problema z moca. pozatym nigdy nie dawaj gazu do dechy na zimnym silniku poniewaz zimny silnik nie ma takiej mocy i bedzie sie dlawil paliwem. to tyle jesli ci pomorze moje doswiadczenie w tym co robie moim nexusem i nie narzekam to sie ciesze .pozdrawiam
[ Dodano: 2008-10-18, 12:12 ]
Cytat: Martwi mnie najbardziej spadek mocy, no i prêdko¶ci max. Dziêki i pozdro
to nie jest auto sportowe i nawet rozgrzany musi miec czas na nabranie predkosci. nie mozesz go wypalac na niskich biegach na maxa. przemieniaj biegi jak najszybciej to wydluza zywotnosc silnika i tak w jezdzie miejskiej masz 50 km/h max. jak chcesz sie scigac to zmien auto nexia sie do tego nie nadaje.na trasie wrzucaj szybko biegi i daj mu sie rozbujac moj 130 km/h osiaga na odcinku ok 500 -1000 m wiec spoko wystarcza . wiecej nie probowalem bo mam 2 malutkich dziewczynek i zonke i nie mam zamiaru ich wyslac na tamten swiat.
ja tak mia³em w lanosie. okaza³o siê ¿e przeskoczy³ rozrz±d. muli³ strasznie i wogóle nie chcia³ sie rozpêdzaæ, do tego spala³ mi 17 l gazu na 100km. sprawd¼ czy u Ciebie nie zrobi³o siê tak samo