Graczem bÄdÄ câŚ
Auyko odpala idealnie, ale im więcej daję gazu tym słabsze obroty. Problem znika gdy silnik się zagrzeje, wtedy na benie i LPG po prostu śmiga.
Brak błędów na kompie, zresetowałem kompa, nowe kable WN i świece, prawie nowa pompa paliwa i filtr , dzisiaj wymieniłem dziurawy przewód gumowy do odpowietrzania silnika.
Na ciepłym silniku śmiga aż miło, co może być przyczyną mojego stresu?
Proszę o pomoc
Pewnie któryś z czujników padł
A wskaźnik temp. pokazuje dobrze
Może być przyczyną zużyta cewka impulsatora w aparacie zapłonowym
A kopułka i palec były zmieniane ??
dzięki za podpowiedź.
Co do wskazań temperatury cieczy to jest taki problem ,że już od kilku lat wskazówka dziwnie się zachowuje. tzn. albo wcale się nie podnosi, albo podniesie się do połowy skali i opadnie, albo w miarę poprawnie wskazuje. I do tej pory było ok.
Co do aparatu zapłonowego to przyznaję, że nie zaglądałem do niego od 3 lat, ale na ciepłym jedzie super. Dużo tu czytam o EGR i silniku krokowym, że trzeba wyczyścić, ale gdzie to jest? Naprawdę nie wiem
Dużo tu czytam o EGR i silniku krokowym, że trzeba wyczyścić, ale gdzie to jest? Naprawdę nie wiem EGRa to trzeba zaslepić
EGR to jest ta puszka za zaworami? Co trzeba z nią zrobić?
Poszukaj sobie "szukajką" Na forum było ze 100 razy dokładne foty i instrukcje gdzie jest EGR i jak go zaślepić.
EGRa to trzeba zaslepić
A dlaczego?
Bo EGR to zawór recyrkulacji spalin, i przez to badziewie silnik zamiast dostawać czyte powietrze częściowo dostaje brudne ( według EGRa nie do końca brudne ) spaliny . A reszta to prosta logika: wiadomo że silnik będzie lepiej chodził ( kultura pracy, moc itp. ) na mieszance paliwo+czysty tlen niż na mieszance paliwo+spaliny .
Ekolodzy EGRa wymyślili po to żeby pitaszki nie umierały a listki na drzewkach były bardziej zielone
[ Dodano: 2008-03-19, 19:16 ]
EGR to jest ta puszka za zaworami?
Że co ? To ty masz zawory na wierzchu ? To chyba ktos cie w trąbe zrobił i zapomniał przykręcić dekiel klawiatury
Sorki za zgryźliwość.
EGR to jest ta puszka za zaworami? Co trzeba z nią zrobić?
EGR masz za pokrywa zaworow (taka puszka w ksztalcie UFO) Jego gorna czesc, przykrecona jest na dwie sruby. Odkrecic, wyciac z jakiejs blachy zaslepke na wymiar, i przykrecic stara obudowe (w szukacje znajdziesz co i jak). Co do silniczka krokowego to znajduje sie on na przepustnicy (troche za nia). To ten czarny plastik, a do niego podlaczona jest wtyczka.
wyciac z jakiejs blachy zaslepke na wymiar
Dokładnie i dobrze by było skombinować sobie jeszcze jakieś uszczelki żeby na 100% nie dmuchało.
Poradzisz sobie, powodzenia.
Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Sprawdze to jak się trochę ociepli. Zauważyłem jeszcze jedna rzecz w tej słabej mocy na zimnym silniku. Jak dodaję więcej gazu to się dusi i słabnie, a jak lekko odpuszczam "gaz" to silnik dostaje mocy...coś z przepustnicą?....
może coś z ssaniem jest nie tak!!!
może coś z ssaniem jest nie tak!!!
A Nexia to Polonez?
Witam wszystkich.
Mam identyczny problem w swojej nexii. Tez mam gaz. Gdy silnik jest zimny musze dac gaz do podlogi, zeby sie rozpedzala. Na jedynce dopiero przy 30km/h jakos jedzie, na dwojce ciagne do 60km/h, katowanie silnika, ale szybko sie rozgrzewa i problem znika
Jezeli delikatnie ruszam gazem, albo trzymam w jednej pozycji to auto szarpie, raz dostaje paliwo, raz nie.
Jeden z mechanikow powiedzial, ze przez jezdzenie na gazie i nieuzywanie wtrystu paliwa, wtrysk ten rozlegulowuje sie i dlatego zalewa silnik lub odcina paliwo kiedy chce. Nie wiem, nie znam sie.
Ciekawe czy to ogolna przypadlosc nexii?
Pozdrawiam
Michał
Czy może tu pomóc przeczyszczenie wtryskiwaczy?