Graczem bÄdÄ câŚ
Witam wymieniłem silniczek krokowy przewody zapłonowe świece i dalej to samo na wolnych obrotach silnik pracuje nie równo ale nie gaśnie
a przed wymianą jak było ?
jeździsz na Pb czy lpg ?
jeżdze na benzynie jestem przeciwnikiem gazu
Hmm moze syf w przepustnicy jest.
Witam...... Radziłbym zresetować komputer musisz zdjąć klemę z akumulatora i odczekać kwadrans Następnie zakładasz klemę włączasz zapłon na 5sek potem wyłączasz na 5sek i Potem odpal silnik (nie dodawaj gazu) i poczekaj na wolnych obrotach do włączenia się wentylatora chłodnicy. (i masz ustawione wolne obroty )
Pozdra
Soooooooory za OT ale nie moge sie powstrzymac
Adam, jeszcze niedawno w TYM temacie zarzekales sie ze:
naprawde jesteś ziemniak wiem co pisze w poruwnaniu do ciebie w naprawianiu aut siedze 8 lat tak na marginesie większości daewoo itd więc daj spokuj ok
SIEDZISZ 8 LAT W NAPRAWIANIU AUT I NA MARGINESIE ( ) W WIEKSZOSCI DAEWOO i nie umiesz sobie falujacych obrotow usunac
[ Dodano: 2008-02-14, 09:52 ]
A co do Twojego tematu, to zaczalbym od wyczysczenia przepustnicy i ustawienia silniczka krokowego Tzn najpierw ustawienie silniczka i jak nie pomoze, to czyszczenie przepustnicy
Ziemniak - skąd my to znamy ? A co do tematu wolnych obrotów -to Piła wita [ w celach szkoleniowych ]
Trzpien silniczka krokowego ustawia sie na 28 mm z tego co pamietam
reset nie wymaga odłacznia aku,wystarczy wyciagnąc bezpiecznik od ECM (tak jest w lanku),a programowanie obrotów biegu jałowego to ma cos na celu ,tak sobie nikt tego nie wymyslił,w lanku ustawia sie tak jak napisał wiesław-wg ksiazki sam naprawiam str chyba 69
cytat:
Zrobione. Nastąpiło przekalibrowanie silnika krokowego, przeliczenie krzywej wolnych obrotów i ustawienie ich na stabilnej wartości około 850 obr/min i zapisanie parametrów do nieulotnej pamięci ECM."