Graczem bÄdÄ câŚ
Jestem pierwszym właścicielem samochodu NEXIA Daewoo rocznik '96. Na jesień wymieniałem w nim sprzęgło bo był problem że obroty rosły a samochód nie chciał jechać. Teraz znowu pojawił się ten problem z tym, że nie do końca w takiej samej postaci. Samochód rozpędza się normalnie, po czym przy mocniejszym przyduszeniu pedału gazu obroty rosną a samochód stoi w miejscu. Po pewnym czasie puszcza i prędkość zaczyna rosnąć. Czasem jest tak, że szarpie. Proszę o pomoc.
Na wzniesieniach też słabnie ,a obroty wysokie
Na prostej drodze nawet tak się dzieje. Niekoniecznie na wzniesieniach...
witaj,jak wymieniłeś komplet tarcza+docisk to może ci się olej dostaje na tarczę i dlatego się ślizga bo mechaniory to wymieniają tylko to co im się zleci resztę mają gdzieś tylko kaskę liczą (nie wszyscy ale większość)
Tylko reklamacja usługi ......................po co masz jeszcze dokładac
Pewnie simmering puszcza olej i sie leje na sprzeglo, co sprawia ze znowu sie slizga :/
Najlepiej szybko to wymienic, bo grozi szybkim zuzyciem sprzegla.
Skad jestes, autorze tematu?
Uzupelnij profil
Simmering był wymieniany razem ze sprzęgłem. Moje mechaniki to dobre chłopaki ;-)
A kompletne sprzeglo bylo wymieniane?
Objaw wskazuje na
a) albo slizgajace sie sprzeglo
b) dysponujesz momentem obrotowym jak koparki z kopalni odkrywkowej i pali laka w miejscu
Bylo wymieniane kompletne sprzeglo? Tarcza+docisk+lozysko ? Ew. zabielany zamach?
Był wymieniany cały komplet sprzęgła plus simmering o którym piszecie i olej w skrzyni biegów.
pewnie tankujesz jakas chrzczona wache.
Nie. Tankuje na stacji Orlen 95. A może to filtry paliwa?
pewnie tankujesz jakas chrzczona wache.
A co ma wacha do mechanicznego ograniczenia przenoszonej mocy? Silnik ma moc, ale z jakiegoś powodu ona nie może być przekazana do skrzyni biegów. Moim zdaniem to sprzęgło. Jeśli było wymieniane to pewnie wymaga regulacji. Łożysko wyciskowe naciska bez przerwy na wycisk i stąd ten poślizg. Jeśli sprzęgło Ci "bierze" dopiero przy "górze” to na pewno o to chodzi. Regulację masz przy pedale sprzęgła pod kierownicą. Regulacja polega na wkręcaniu bądź wykręcaniu popychacza pompki...
Ja właśnie u siebie zauważyłem tak samo się dzieję
Sprawdź czy Ci wysprzęgla do końca.
Jeśli było wymieniane to pewnie wymaga regulacji.
Regulacji? To czemu w taim razie po zlozeniu bylo wszystko ok i nagle znowu sie zepsulo ?
Cytat: Sprawdź czy Ci wysprzęgla do końca.
Przeciez sprzeglo sie slizga, czyli nie dociska do konca.
Był wymieniany cały komplet sprzęgła plus simmering o którym piszecie i olej w skrzyni biegów.
Sprawdz kolego pompke w scianie grodziowej, na 99% juz cieknie i to ona jest przyczyna slizgania sie sprzegla. Jezeli widoczne na niej beda juz jakies zacieki, to znaczy ze czas ja wymienic, bo zapowietrza Ci uklad caly. Mozna to jeszcze sprawdzic w inny sposob - najzwyczajniej w swiecie odpowietrz sprzeglo i sprawdz czy przez jakis czas po odpowietrzeniu nie bedzie ok Jezeli tak, to pompka do wymiany, lub gdzies indziej wystepuje jakas nieszczelnosc
BTW: jak cos zapraszamy do Bialego na naprawe Pozdrawiam
Jak to czy wysprzęgla do końca?
Jeśli było wymieniane to pewnie wymaga regulacji.
Regulacji? To czemu w taim razie po zlozeniu bylo wszystko ok i nagle znowu sie zepsulo ?
Ja wymieniałem kompletne sprzęgło na jesieni. Ustawione było tak, że brało przy samej podłodze a teraz nic nie regulowałem i bierze w okolicach 1/2 skoku pedału. Pompka jest sprawna, wycieków żadnych nie ma. Przypuszczam, że tarcza zmieniła swoją grubość i stąd zmiana na pedale sprzęgła. Jeśli ktoś mu ustawił sprzęgło po wymianie tak, że brało koło połowy skoku pedału to teraz łożysko może nie odskakiwać od wycisku. To zmniejsza siłę ściskania tarczy sprzęgła i może się ono ślizgać...
No i stanęło na tym że muszę wymienić tarczę. Bo ponoć przetrzymałem sprzęgło w zaspie gdzieś i tarcza poszła. Nie wiem w jaki sposób no ale z mechanikiem nie będę się kłócił...
Jeśli było wymieniane to pewnie wymaga regulacji.
Regulacji? To czemu w taim razie po zlozeniu bylo wszystko ok i nagle znowu sie zepsulo ?
Ja wymieniałem kompletne sprzęgło na jesieni. Ustawione było tak, że brało przy samej podłodze a teraz nic nie regulowałem i bierze w okolicach 1/2 skoku pedału. Pompka jest sprawna, wycieków żadnych nie ma. Przypuszczam, że tarcza zmieniła swoją grubość i stąd zmiana na pedale sprzęgła. Jeśli ktoś mu ustawił sprzęgło po wymianie tak, że brało koło połowy skoku pedału to teraz łożysko może nie odskakiwać od wycisku. To zmniejsza siłę ściskania tarczy sprzęgła i może się ono ślizgać...
Przeczytaj jeszcze raz uwaznie moje pytanie - po wymianie przeciez bylo ok
witam daj mi znac czy jest dobrze z ta nexia i co było bo mam taki sam problem