Graczem bÄdÄ câŚ
Witam
Kilka dni temu zatarła mi się pompa paliwa, wymieniłem na nową, jednak samochód po zapaleniu pracuje tak jakby na dwóch cylindrach. W ogóle nie chce wchodzić na wyższe obroty, a w dodatku cały czas pali się "check engine". Niestety żadnych błędów przy sczytaniu nie pokazuje.
Taka sama sytuacja jest zarówno na benzynie jak i na gazie.
Nie bardzo wiem co mam teraz sprawdzać. Zastanawia mnie immobilzer, bo do tej pory świeciła się czerwona kontrolka a teraz pomarańczowa i coś pika. Można jakoś ominąć go żeby sprawdzić czy to nie jego wina czasem?
Może macie jakieś inne pomysły?
Zastanawia mnie immobilzer, bo do tej pory świeciła się czerwona kontrolka a teraz pomarańczowa i coś pika seryjny imo
Chyba nie. Dioda jest tak jak strzałka na rysunku:

Wyłączenie następuje dotknięciem "baterii" do "blaszki", nie wiem jak to opisać. Nie wiem co immo wyłącza bo już był jak kupiłem auto.
Do tej pory jak był włączony to dioda czerwona świeciła, jak był wyłączony to zielona. Teraz świeci pomarańczowa.
spróbuj odłączyć klemę masowa na chwilkę i podłącz , po tym odpal auto i niech pochodzi chwilkę i prze gazuj .
Już tak robiłem, bez zmian.
hym sprawdź czy jest iskra na świecach . jak na którejś nie ma to załóż inną świecę .
Iskra jest na wszystkich świecach
a jaki ma kolor taki aż fioletowy czy żółty a jaki masz gaz automat odpala na bp i puxniej przełączenie na lpg czy możesz ręcznie przesterować na lpg
[ Dodano: 2010-03-29, 22:17 ]
jeżeli nie masz możliwości uruchomienia auta na samym gazie to masz zapowietrzony układ bp pod kopułką masz taki czerwony przewodzik z okrągłą końcówka daj na niego plus i słuchaj aż paliwo pójdzie nadmiarem i wtedy odpal auto .