Graczem będąc…
Problem w tym ze pali mi ok 20l na 100km i bardzo czuc benzyne w aucie, ostatnio jezdze tylko na lpg, ale benzyna dalej bylo bardzo czuc i ubywala dalej, dopiero wylacznik pompy paliwa pomogl, jezdzac na lpg przy wylaczonej pompie paliwa nie ubywa i w aucie tez nic nie czuc... szukalem wycieku chyba wszedzie ale nigdzie ani sladu. moze ktos mial cos takiego ? nie mam juz pojecia gdzie szukac,,,
te 20l to PB czy LPG? Wjed¼ na kana³ i o obejrzyj bak, podnie¶ tyln± kanapê i zajrzyj do obudowy pompy, czy tutaj nigdzie nie cieknie.
poczytaj ten temat http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=625
musisz poogl±daæ sam przewody bo nie widz±c samochodu nikt Ci nie wska¿e miejsca wycieku. Zwróæ uwagê na szybko z³±czki ko³o listwy wtryskowej, sprawd¼ czy nie leci Ci regulatorem ci¶nienia paliwa, jest na koñcu listwy. Ewentualnie przegni³y, przytarty przewód gdzie¶ w pod³odze.
20 litrow PB wlasnie, i jak jezdze na gazie tez paliwko ubywa, dopiero jak pompa wylaczona to wskazowka z PB stoi w miejscu.. a LPG 11,5l /100km miasto, niecale 7l/100km na trasie
To tak jak pisa³em musisz obejrzeæ z kana³u dobrze samochód przedtem je¿d¿±c trochê na PB lub z w³±czona pompk±.
sprawd¼ czy nie leci Ci regulatorem ci¶nienia paliwa, jest na koñcu listwy. w³asnie tam leci... kapie sobie juz dosc mocno... da sie to jakos uszczelnic czy konieczna wymiana? dzwonilem do aso i nie maja i w hurtowni tez niema...a z allegro raczej nie chce...
ja kupowa³em nowy regulator w ASO i po za³o¿eniu te¿ mi lecia³o to poszed³em z regulatorem do sklepu z czê¶ciami do traktorów i maszyn rolniczych i dobrali mi tam odpowiedni oring chyba za 2 z³, za³o¿y³em i sucho ju¿ 40kkm.
a nie wiesz jaka srednica tego oringu? i czy moze byc taki zwykly o okr±g³um przekroju ? bo ten co ja mam przy regulatorze jest o kwadratowym przekroju i zielony i super twardy jakby platik to byl...
Ja kupowa³em czarny gumowy, powiedzia³em, ¿e to do benzyny, ¿eby by³ z lepszej gumy ale czy by³ to nie wiem wa¿ne ¿e uszczelni³. Co do rozmiarów to ju¿ nie pamiêtam, ale by³ minimalnie grubszy w przekroju od tego zielonego. Najlepiej to id¼ z regulatorem do sklepu, niech Ci dobior± odpowiedni. W innym mie¶cie to kupowa³em oringi w sklepie z ³o¿yskami i paskami klinowymi.
tez kupi³em... az za ca³e 1 z³ od godz. 17.00 jezdzilem na gazie z wlaczona pompa i sucho + bo pomog³es
[ Dodano: 2010-02-05, 19:58 ]
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=625 a co do tego tematu to specjalnie wszed³em to zobaczyc i o dziwe u mnie tak niema nic nie ociera
[ Dodano: 2010-02-06, 10:22 ]
http://www.tuning-world.p...8955454363.html naprawde pasuje bez przerobek ? wczoraj ulecial mi koncowy czas na nowy...
kolego a nie wiesz jak uszczelnic aparat zaplonowy? bo czesto w kopulce mam sladowe ilosci oleju...
Cytat: kolego a nie wiesz jak uszczelnic aparat zaplonowy? bo czesto w kopulce mam sladowe ilosci oleju...
musisz wymieniæ simering wa³ka rozrz±du przy aparacie, kiedy¶ dobre simeringi robi³ Elring, uszczelki nadal robi± dobre.
Z t³umikiem nie pomogê
konieczne jest sciaganie pokrywy?
Pokrywy zaworów? Raczej nie, od strony rozrz±du da siê wymieniæ simering bez poruszania wa³ka rozrz±du wiêc powinno siê daæ i od strony aparatu.
Tylko bêdziesz musia³ rozebraæ ca³y aparat, najpierw zaznacz sobie jak by³ ustawiony kat wyprzedzenia zap³onu czyli pozycja aparatu.