Graczem będąc…

Mam problem z odpaleniem nexi, musze troche pokreciæ ¿eby zapali³a.
Wymieni³em ju¿:
-kopu³kê i palec aparatu
-kable wysokiego napiêcia
-¶wiece sprawdzone
-klemy
-rozrusznik ostatnio remontowany

Pompa by³a jaki¶ czas temu wymieniana ALE w tym czasie nie dzia³a³ mi wska¼nik paliwa i istnieje mo¿liwo¶æ ¿e jaki¶ czas je¼dzi³em na oparach. Filtr paliwa nie wymieniany przezemnie a samochód mam od ponad roku.
Zauwa¿y³em te¿ ¿e:
-im mniej paliwa w baku tym lepiej zapala, teraz zala³em do po³owy i musze naprawde sporo pokrêciæ.
- jak przekrêce kluczyk w stacyjce na pozycje I i w³±cza siê pompa paliwa nieraz wydaje dziwne dzwiêki.
- przy je¼dzie na benzynie nie ma problemów z przy¶pieszaniem, nie d³awi siê kiedy mu wcisne do dechy tylko sunie do przodu.

Co mo¿e byæ przyczyn± k³opotów z zapalaniem ?
Macie jaki¶ pomys³ ?


Mam podobny problem, tyle ¿e mój problem polega na tym ¿e nie pali dobrze jak jest rozgrzany. Zimny zapala na dotyk, jak gdzie¶ podjadê, zgaszê i chce znowu zapaliæ to muszê trochê przypi³owaæ, ale w koñcu zapali, tyle ¿e jest to trochê uci±¿liwe i aku dostaje po ty³ku. Mo¿e jakie¶ sugestie.
A to racja na ciep³ym jest jeszcze gorzej, a na zimnym potrafi na dotyk.

To co nikt nie ma pomys³u co to mo¿e byæ
Problem z elektryk± - zap³onem czy mo¿e pompa lub filtr paliwa
Mo¿e jakie¶ sugestie
Wczoraj troche pogrzeba³em w komorze silnika tzn. porusza³em kablami przy cewce wysokiego napiecia i 3 razy zapali³ od razu bez problemu ale dzisiaj znowu kicha.
Nie wiem czy mia³o to jaki¶ zwi±zek czy tylko zbieg okoliczno¶ci.

No chopaki ruszcie g³ow±, co to mo¿e byæ
mi siê wydaje ¿e co¶ nie tak z pomp± jest

Jestem ciekaw czy cewka aparatu zap³onowego nie ma wp³ywu na zapalanie silnika


Przyczyn mo¿e byæ kilka 1 - cewka indukcyjna aparatu zap³. 2 cewka zap³onowa 3 pompa paliwa Je¶li chodzi o pompê to nietypowe dzwiêki ju¿ powinny daæ do my¶lenia. Ci¶nienie na szynie paliwowej ma wynosiæ 2 ,8 - 3 ,2 bara. Po wy³±czeniu silnika ci¶nienie nie powinno spa¶æ poni¿ej 0 ,5 bara i tak powinno siê utrzymywaæ bez wzglêdu na czas.
Mam podobny problem, tyle ¿e mój problem polega na tym ¿e nie pali dobrze jak jest rozgrzany. Zimny zapala na dotyk, jak gdzie¶ podjadê, zgaszê i chce znowu zapaliæ to muszê trochê przypi³owaæ, ale w koñcu zapali, tyle ¿e jest to trochê uci±¿liwe i aku dostaje po ty³ku. Mo¿e jakie¶ sugestie.

Mam ten sam problem w Nubirze, zimny zapala elegancko, ale jak sie je¼dzi po mie¶cie i co chwila gasi to ju¿ jest ma³y problem z zap³onem, zazwyczaj pokrêci i po ok 5 sekundach zapala, a na zimnym od razu. Wymieni³em ¶wiece na nowe, ale jest bez zmian
a filtr paliwa ?
Mam podobny problem, tyle ¿e mój problem polega na tym ¿e nie pali dobrze jak jest rozgrzany. Zimny zapala na dotyk, jak gdzie¶ podjadê, zgaszê i chce znowu zapaliæ to muszê trochê przypi³owaæ, ale w koñcu zapali, tyle ¿e jest to trochê uci±¿liwe i aku dostaje po ty³ku. Mo¿e jakie¶ sugestie.

Mam ten sam problem w Nubirze, zimny zapala elegancko, ale jak sie je¼dzi po mie¶cie i co chwila gasi to ju¿ jest ma³y problem z zap³onem, zazwyczaj pokrêci i po ok 5 sekundach zapala, a na zimnym od razu. Wymieni³em ¶wiece na nowe, ale jest bez zmian

Mam tak samo. Kupi³em now± cewkê zap³onow±, dzisiaj przys³ali, jutro zamontuje. Napisze czy pomog³o. Jak nie pomo¿e, to wymieniê modu³ aparatu zap³onowego ( 90z³ ). Tylko to mi do g³owy przychodzi, bo pompa jest good.
Oby w koñcu co¶ pomog³o, szkoda tylko ¿e trzeba po kolei próbowaæ i ³adowac nie potrzebnie kase.
aparacik aparacik a dokladnie z opisu to cewka aparatu
aparacik aparacik a dokladnie z opisu to cewka aparatu

Tu chodzi o mój przypadek

Co¶ takiego ? :

http://moto.allegro.pl/it...onowego_gm.html
tak dokladnie to ale czesto jest do wymianw palec kopulka sprawdz przewod cewka aparat
Tak jak pisa³em na poczatku tego tematu, kopu³ka , palec i przewody wysokiego napiecia wymienione. Wygl±da na to ¿e zosta³a ju¿ tylko ta cewka impulsatora. Po pracy jade kupic i wymienie, zobaczymy jak bedzie.
Gdzie kupujesz ?

Ps:
Musimy siê spotkaæ w wiêkszym gronie daewoo
Kupi³em w Auto-truck II na Szarotki.
Rozkreci³em wszytsko i jak zobaczy³em star± cewke to siê przerazi³em. Wtyczka ca³a stopiona, izolacja na przewodach popalona.
Nie mog³em jednak roz³o¿yæ aparatu zap³onowego wiec jutro odstawie Nexusa do mechaniora niech to zrobi jak nale¿y.
Witam mia³em podobny problem w swojej nexi we W³oszech przy wysokiej temperaturze na zewn±trz jak by³o +30 w cieniu nie mog³em zapaliæ. A jak zapali³em to odcina³o mi dop³yw paliwa (bp), jak silnik ostyg³ by³o okej na lpg dojecha³em do kraju i na razie chodzi w lecie w upalne dni by³o podobnie tylko nie gas³, lecz spada³ z obrotów na bp na lpg by³o okej.
Cewka wymieniona i jest lepiej ale nie jest perfekt.

I teraz pytanie czy tak juz ma zostac czy mo¿na to jeszcze poprawiæ. Mówi³em elektrykowi ¿e czasem musze pokrêcic rzeby zapali³ a on na to ¿e samochód jest na gaz i mo¿e byæ tysi±c powodów tego.

Z moich nowych obserwacji jest tak ¿e jak samochód troche postoi to pompa buczy tak jak by mia³a problem z przepchaniem paliwa, ale za chwile ju¿ dzia³a normalnie i samochód normalnie zapala. Jak zgasze i znowu zapale to juz jest wszystko ok nic nie buczy i od razu zapala. I z tego wnioskuje ¿e mo¿e rzeczywi¶cie ten cholerny filtr paliwa jest zatkany i dlatego nie ma od razu odpowiedniego cisnienia paliwa i musze pokrêcic ale po chwili paliwko sie przeciska przez filtr i jest wszytsko ok.
No to wymien ten filtr, przeciez to nie majatek Kiedy ostatnio byl wymieniany?
I tak zrobie, dzisiaj postaram sie go wymieniæ.
Denerwuje mnie tylko fakt, ¿e nie mozna ustaliæ co jest przyczyn± tylko wszytsko po kolei trzeba wymieniaæ.

A kiedy by³ wymieniany to trzeba by zapytac poprzedniego w³a¶ciciela, ja Nexa mam rok.
Dzisiaj wymieni³em cewkê zap³onow± i cewkê w aparacie zap³onowym. Ogólnie czuæ poprawê jakby, trochê odmuli³o. Co do zapalania rozgrzanego samochodu, to jeszcze nie jest tak jak byæ powinno, nie pali jak dawniej na "dotyk", ale jest lepiej. Jak zdj±³em kopu³kê zobaczy³em ¿e jest tam pe³no syfu ze starej cewki impulsatora, pe³no pomarañczowego osadu. Styki zasz³y osadem, trzeba by³o oczy¶ciæ i przetrzeæ papierem ¶ciernym, tak samo palec. Mam instalacjê LPG wiêc powodów mo¿e byæ jeszcze sto. Pompa niby pracuje prawid³owo, ale mo¿e filtr jest zapchany.
Czyli dalej masz tak jak ja. Mi sie dzisiaj z filtrem nie uda³o, brak czasu. Mo¿e jutro ....
przy wymianie oleju wymieni³em od razu filtr paliwa i jest ok. zacz±³ mi zapalaæ na dotyk równie¿ na rozgrzanym silniku (na zimnym odpala³ normalnie)
Tak tak, to juz sprawdzone. Zatkany filtr paliwa.
Pierwsza próba polega³a na postukaniu w niego - pomog³o od razu, problem z zapalaniem mino³ chodz by³a jeszcze 1 sekunda zw³oki. Dzisiaj wstawi³em nowy filtr (ze starego wylecia³ szlam) teraz zapala na dotyk.

Problem z g³owy (szkoda ¿e tylko jeden)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •