Graczem bÄdÄ câŚ
Witam, jak kupiłem samochód ponad rok temu, to sprzęgło brało przy samej górze. Dzisiaj jadę na 4 biegu wciskam gaz , żeby żwawiej przyspieszyć, a tu zonk samochód nie przyspiesza, a obroty rosną, znak że sprzęgło się ślizga... Jest jakiś sposób żeby to poprawić bo wchodzi w gre wymiana sprzęgła , ale jak czytałem to oznaka zużytego sprzęgła to , to że biegi ciężko wchodzą i bierze przy samym dole... U mnie biegi wchodzą ok, a sprzęgło bierze przy samej górze... Co o tym myślicie?
Raczej wymiana . Nie zapomnij o łożysku oporowym i wymianie uszczelniaczy
rozumiem, że muszę wymienić tarczę , docisk i łożysko oporowe? Słowem komplet ?
rozumiem, że muszę wymienić tarczę , docisk i łożysko oporowe? Słowem komplet ?
Tak zawsze kpl.
wromich, TAGI!!!!!!!!!
Popraw post.
Możesz też spróbował podciągnąc linke, ale to Ci duzo nie da, u mnie przedłużyło zywotność auta a 2 tygodnie i około 300 KM....wymiana murowana, bo szlak Ci je trafi w najmiej oczekiwanym momencie
Możesz też spróbował podciągnąc linke, ale to Ci duzo nie da, u mnie przedłużyło zywotność auta a 2 tygodnie i około 300 KM....wymiana murowana, bo szlak Ci je trafi w najmiej oczekiwanym momencie
Grześ NEXIA ma hudrauliczne sprzegło
Maniek, ale chyba nie kazda Mamy dwie ostatnie na komendzie ktore maja linke bo sie chlopakow z warsztatu pytalem Ale czy tak czy siak , wymiana murowana bo mu sprzeglo rozleci sie w najmiej oczekiwanym momencie
Pewnie że każda.
Slizgające sprzęgło to oznaka spalonych okładzin na tarczy. Najlepiej wymienic komplet bo nie jest to astronomiczny wydatek a komfort wiekszy
Podepne się pod temat, bo ostatnio też zauważyłaem problem ze sprzęgłem... A mianowićie wpadło w podłogę i tak z dzia na dzień bierze przy samej podłodze, nie ma problemów z wrzucaniem biegów ani się nie ślizga ale tak z dnia na dzień zaczęło brać bardzo nisko i ten pedał stał się w pierwszej fazie wciskania tak jakby luźniejszy... Czym to może być spowodowane?
Ramie wysprzęglika masz do wymiany.
A może można to jakoś wyregulować?
Raczej sie przekręcił względem osi, tak sie często dzieje w nexiach, ale przypuszczam ze mamy ta samą skrzynie. Mozna obspawac ale i tak trzeba wyjac skrzynie, inaczej sie tego nie da zrobic.
Ale samo ramię, a wysprzęglik zostaje?
tak
Ok, dzięki plusy już poleciały... A tak przy okazji czy moglibyście napisać czy duży problem jest to wymienić i gdzie to się mniej więcej znajduje?
[ Dodano: 2010-07-05, 12:37 ]
Oj sorry, nie moge dać plusów, zapomniałem że to nie mój temat...