ďťż

Graczem będąc…

Witam. Moj problem polega na tym, ze po wymianie rozrządu i uszczelki pod głowica auto straciło moc. Po uruchomieniu wydaje dźwięk jak maluch, a gdy podczas jazdy wciskam pedał gazu do oporu to wogole nie czuć przyspieszenia (nawet na 1 biegu). Nie wiem tylko czy przyczyna to źle ustawiony rozrzad czy cos z zapłonem. Proszę o sugestie.


Wiesz to jak została przeprowadzona wymiana rozrządu to tylko wie ten co to robił więc ciężko jest stwierdzić co się teraz dzieje.
Zamiast dociekać przyczyny należy zwrócić się z problemem do osoby która tenże pojazd obsługiwała i złożyć jej reklamację na usługę.
Dzisiaj zlokalizowałem usterkę. Nie uwierzycie, ale mechanik - geniusz pomylił kolejność przewodów zapłonowych.


Nie uwierzycie, ale mechanik - geniusz pomylił kolejność przewodów zapłonowych.

polak potrafi
Cytat: Dzisiaj zlokalizowałem usterkę. Nie uwierzycie, ale mechanik - geniusz pomylił kolejność przewodów zapłonowych.
ja to bym się zastanowił czy czegoś innego poza tym nie pomylił
Mysle że limit błędów już wykorzystał, bo przy składaniu silnika podłączył odwrotnie wtyczkę aparatu zapłonowego z wtyczką czujnika temperatury w bloku silnika i musiałem od niego samochod na holu ściągać. Dopiero na forum znalazłem odpowiedź.

A tak poza tym to uważam że pomylił sie co do rodzaju wykonywanej pracy.
bo przy składaniu silnika podłączył odwrotnie wtyczkę aparatu zapłonowego z wtyczką czujnika temperatury w bloku silnika

Jak to możliwe?
Bo te wtyczki sa identyczne, obie dwu - pinowe. Mało tego, one sa akurat tak wyprowadzone ze dosyć łatwo sie pomylić.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •