Graczem będąc…
silnik na jalowym chodzi rowniusienko przy normalnej jedzie po miescie gdzie sie przyspiesza i zwalnia wszystko OK, ale jak jade dluzej na jednym biegu i trzymam noge na gazie w jednej pozycji utrzymujac dana predkosc to zaczyla lekko szarpac. to moze byc przyczyna i jak temu zaradzic
silnik na jalowym chodzi rowniusienko przy normalnej jedzie po miescie gdzie sie przyspiesza i zwalnia wszystko OK, ale jak jade dluzej na jednym biegu i trzymam noge na gazie w jednej pozycji utrzymujac dana predkosc to zaczyla lekko szarpac. to moze byc przyczyna i jak temu zaradzic
¶wiece lub kable
ade dluzej na jednym biegu i trzymam noge na gazie w jednej pozycji utrzymujac dana predkosc to zaczyla lekko szarpac powodow takiego zachowania moze byc wiele.
1. Problemy z doplywem powietrza (jakies niesczelnosci w odmie, spadniete wezyki=sparciale wezyki)
2. Problem z wiazka od wtryskow
3. Problem z wiazka od cewki zaplonowej
4. Brudna przepustnica
1. Problemy z doplywem powietrza (jakies niesczelnosci w odmie, spadniete wezyki=sparciale wezyki)
2. Problem z wiazka od wtryskow
3. Problem z wiazka od cewki zaplonowej
4. Brudna przepustnica
5. EGR
podepnê siê
korefka napisa³/a:
1. Problemy z doplywem powietrza (jakies niesczelnosci w odmie, spadniete wezyki=sparciale wezyki)
2. Problem z wiazka od wtryskow
3. Problem z wiazka od cewki zaplonowej
4. Brudna przepustnica
5. EGR
>1 przejrzane nie ma mo¿liwo¶ci nieszczelno¶ci
>2 sprawdzona przez elektryka na 100% ok
>3 te¿ sprawdzona elektryk powiedzia³ ze jest ok
>4 czyszczona
>5 nie ma
podepnê siê
[>1 przejrzane nie ma mo¿liwo¶ci nieszczelno¶ci
>2 sprawdzona przez elektryka na 100% ok
>3 te¿ sprawdzona elektryk powiedzia³ ze jest ok
>4 czyszczona
>5 nie ma
Do sprawdzenia kable, ¶wiece, cewka zap³onowa, kopu³ka, palec i TPS
Cytat: Do sprawdzenia kable, ¶wiece, cewka zap³onowa, kopu³ka, palec i TPS wymienione na nowe wtryski sprawdzone czyszczone skubaniec 100 zdar³
takie szarpanie wskazuje raczej na pojedyncze "wypadanie" zap³onów czyli ogólnie uk³ad zap³onowy. Jedynie co mi przychodzi na my¶l to jeszcze cewka impulsatora, znajduj±ca siê w aparacie zap³onowym. Je¿eli to nie to, ta ja siê poddajê.
A jak tam uk³ad paliwowy, poza wtryskami? Pompka, filtr paliwa, ci¶nienie na listwie wtryskowej?