Graczem będąc…
Witam problem jest WIELKIM PROBLEMEM bo jestem w oslo i za wymiane w polskim mechaniku złotej r±czce krzycza 7000 koron czyli 3500 zł więc proszę o pomoc was FORUMOWICZOW wprawionych w temacie... przepraszam za pisownie.. dyslektyk
Objawy:
1. Para z wydechu, wiem ze jest zima ale to jest nienormalne... płyn kapał tylko z wydechu, z silnika niewidziałem zeby gdzies ciekło... nie mam dostepu do kanału wiec tego nie sprawdziłem do konca.
2. Na 200 km ucieka ponad 0.5 litra, zazwyczaj do momentu az nagrzewnica na ustawionym ciepłym powietrzu dmucha na zimno, wtedy dolewam...
3. Olej czysty, płyn to samo, nie mieszaja się ze sob±.
4. Na zimnym silniku chodzi na 3 gary, i leci dymek z kolektora wydechowego lekko. Jak sie zagrzeje to chodzi spoko, obroty nie faluja, nie pali wiecej niz powinien...
Co z tym zrobić ?
OTO JEST PYTANIE gdybym był w polsce to było by to proste ale nie jestem
1. Wlać uszczelniacz i poczekać na efekty?
2. Wymiana uszczelki pod głowic± ?
Co wy na to ?
Przez nagrzewnice pod nogi pasażera nie ucieka
Pkt 2 jak najbardziej .
Może niekoniecznie uszczelka .
Rozgrzej samochód do temperatury pracy, przyblokuj linkę na jakich¶ 3000 obrotach i patrz czy nie leci z przewodów. Może być tak minimalna dziurka w przewodzie że na zimnym nie cieknie a na ciepłym oraz przy większym ci¶nieniu przewód się rozszerza i zaczyna sikać.
Uszczelka głowicy
witam
podstawowe pytanie:
czy co¶ w ostatnim czasie było robione przy silniku
jak nie widac ze gdzies kapie, to przeciek jest wewnętrzny i trzeba po kolei rozbierac i sprawdzać, moze byc tylko uszczelka głowicy, moze byc peknięta głowica, pęknięty blok itd.
a czy ukł chodz jest szczelny? czy trzyma nadci¶nienie?
pozdr