Graczem będąc…
hej ju¿ raz piosa³em na ten temat ale nikt mi nie odpowiedzia³ , pisze ponownie mam wibracje na kierownicy przekroczê 100 km\h i siê zaczyna , ko³a sprawdzone , autem by³em na chamowni nic nie wykaza³o co moze byc
Uszkodzona opona. Mog± byæ te¿ wybite miejsca na ¶ruby w feldze. Bo pisz±c, ¿e ko³a sprawdzone co mia³e¶ na my¶li?
Uszkodzona opona. Mog± byæ te¿ wybite miejsca na ¶ruby w feldze. Bo pisz±c, ¿e ko³a sprawdzone co mia³e¶ na my¶li?
No w³a¶nie. Czy na pewno ko³a dobrze wywa¿one i kiedy by³y wywa¿ane? Wystarczy po naszych drogach chwilê poje¼dziæ i prawid³owe wywa¿enie szlag trafia (niszcz± siê opony, gubi± siê ciê¿arki, nie ma znaczenia czy s± klejone do alusów czy wbijane na stalówki). Opisane objawy wskazuj± na b³êdne wywa¿enie kó³.
Hamownia nie sprawdza wywa¿enia kó³ tylko moc silnika.
Pozdr.
Mogê byæ jeszcze dr±¿ki kierownicze ju¿ wybite. Ale ja obstawiam mimo wszystko ko³a.
ko³a wywa¿one go zera napewno bo robi³ mi to znajomy sprawdza³ felgi sa proste , nie na chamowni tylko na szrpakch sprawdza³ zawieszenie amorki git , ¿adna tulejka nie jest wybita dr±rzki te¿ ok .
Obstawiam guz na oponie. Nie wjecha³e¶ w jak±s dziurê, nie najecha³e¶ na krawê¿nik?
nie napewno nie ma guza opny nowe , i by³o tak przed zmian± opon i po zmianie na nowe , a jest co¶ takiego jak ko³o dwu masowe w nexii??
temat do zamkniêcia , po za³o¿eniu innych ku³ wszystko usat³o zero drgañ potem po jednym przek³adanie i trafione po za³ozeniu 3 ko³a zacze³y siê wibracje zpowrotem , po odkrêceniu i porównaniu otworów na oko by³o widac ¿e s± powybijane kolega Figur mia³ racjê pozdrawiam:)