Graczem bÄdÄ câŚ
Witam
Nie wiem gdzie by to umieścić bo chodzi mi o całokształt.
Jeździłem dzisiaj nutrią 1.6 kombi 1999r 137tkm udokumentowane od znajomego.
Auto zadbane stan super lpg sekwencja.
Problem jest taki, że to auto ma przyspieszenia 0-100km/h tydzień.
Muszę powiedzieć, szczerze, że nie jeżdziłem tak słabym autem, nawet 60 konna corsa kumpla to rzeźnik w porównaniu do tej nubiry.
mam lanosa też 1.6 16v ale on się zbiera z niskich obrotów jak złoto.
Powiedzcie co to może być????
chce to kupić ale nie wiem co dalej bo takim dychawikiem to się nie da jeździć, a z tego co pamiętam powinna mieć 11,5s do 100 a ma z 17s. jakby niebyło 106KM ma. to musi coś sobą reprezentować. Cokolwiek.
Filtry, świece, olej, borygo - wszystko nowe. Hamulce też nowe i nie zapieczone.
Może coś z kolektorem dolotowym (baranem)???
Dajcie mi jakiś punkt zaczepienia.
A w jakiej kondycji jest kat
A ten muł to na lpg czy na pb? Może zamulone wtryski benzynowe od jazdy na gazie albo źle ustawiona mapa wtrysku gazu? A kompresję cylindrów sprawdziłeś? ECM nie zgłasza żadnych błędów? Tak jak Yoshi sugeruje - katalizator też mógł się już rozsypać.
Silnik elegancki. Pracuje cichutko i oleju nie bierze ani dm.
Muli go na lpg i pb, wtryski pb raczej nie bo właściciel jeżdzi 80% gaz 20% pb bo tak mu kazali gaziarze i tak robi. Jutro sprawdzę komputer i katalizator. 10 000km temu wymieniono wydech tzn oryginalne tłumniki daewoo to może jak wymieniali to kat oberwał od mechaników i się rozsypał ? właściciel mówi że nie zauważył spadku mocy ale on nie przekracza 80 nawet na trasie! Naprawdę.
Tez w pierwszej kolejnosci z tego co piszesz to stawialbym na katalizator.
W pierwszej kolejności sprawdził bym też ustawienie zapłonu.
właściciel mówi że nie zauważył spadku mocy ale on nie przekracza 80 nawet na trasie to sie silnik pewnie zamulił pogonic go po trasie i powinno byc ok, sprawdz filtr powietrza