Graczem będąc…

Moja nubira chodzi jak diesel.
To nie tylko cykanie zaworów, ale ju¿ klekotanie.

Sprawdzi³em poziom oleju i sucharek. 2 miesi±ce temu zmienia³em uszczelkê pod g³owic±, ale teraz patrzê ¿e po silniku, znowu leci olej i pod autem mokro. W dodatku pali olej (bo spaliny kolorowe)

Mo¿liwe ¿e posz³a uszczelka pokrywy zaworów? JE¶li tak, to z której strony powinno w tym przypadku ciekn±æ.

Pomo¿ecie?


je¿eli posz³a by uszczelka pokrywy zaworów to ciek³o by u gury silnika jakies 20cm ni¿ej ni¿ korek wlewowy oleju , hym co do spalania oleju to mozliwe ¿e uszczelniacze na zaworach albo juz przez pier¶cionki pobiera ile ma przejechane wiesz co sprawd¼ jeszcze czy z pod os³ony rozrz±du nie wydobywa ci siê olej mo¿e simering na wale korbowym od rozrz±du siê juz wypracowa³ i trzeba by by³o go zmieniæ .
Ma ~176500 km przebiegu. Z czego 1,5 ty¶ moje w ostatnie 2 miesi±ce.

Cieknie mu z prawej strony, poni¿ej miejsca gdzie wchodza kable WN. Tam
jesli spaliny to nie uszczelka zaworów lecz g³owicy je¶li klekoce jak diesel to z braku oleju 2 sprawa po remoncie mam nadzieje ze z oleju syntetycznego przeszed³e¶ na pó³ syntetyk 10W40 je¶li nie czas to zrobiæ klekotanie tez ust±pi


ym kurde to z pod g³owicy znowu by cieko³o swiece wkrêcane s± w glowicê jak poni¿ej nich to z pod g³owicy a mo¿esz zrobic zdjêcie tego wycieku
Pó³ syntetyk (chyba Mobil £an).
Uszczelka g³owicy robiona 1,5 ty¶ km temu. P³ynu ch³odniczego ani grama nie ubywa. Ostatnio sprawdza³em olej to by³o po¶rodku skali, dzi¶ sucho i widaæ plamê pod autem. W ciagu 2 tygodni siê straci³ (autem ostatnio je¼dzi ¿ona i ona to nawet nie wie gdzie jest w aucie silnik).

EDIT:

Zaraz zejdê do auta po resztê gratów, to zrobiê i wrzucê foto.
oki czekam na foto
Mo¿e jednak cieknie z pokrywy zaworów mechanik wymieni³ uszczelkê a nie wymieni³ oringów,olej zbiera siê i wyp³ywa w³a¶nie w okolicy przewodów wysokiego lub cieknie do gniazd gdzie s± wkrêcone ¶wiece. Jak cieknie w okolicy kabli to zbiera siê ni¿ej i wygl±da jak by ciek³o z pod g³owicy. Napisz jak mocno dymi z rury wydechowej i daj zdjêcia.Moja ma przejechane ponad 200ty¶. z tego 140 na gazie i ¶miga dalej.
Chyba uszczelka pod g³owic±.
St±d cieknie (widok z boku)


Tutaj ujêcie bardziej z przodu


Tu widok spod spodu auta. Ca³y blok obrzygany olejem


Dodam, ¿e p³yn ch³odniczy lekko oleisty i na górnej ¶ciance zbiorniczka wyrównawczego taki jakby serek (jakby p³yn siê zwa¿y³).

NA ciep³ym silniku pokazuje na bagnecie olej ko³o maxa, ale na dole suchy, czy to mo¿liwe ¿e w misce olejowej jest trochê p³ynu ch³odniczego? Dodam, ze w zbiorniczku jest go tyle samo co zawsze, raczej nic nie uby³o.
to co widac moze byc z pod g³owicy ale tak jak kolega wyzej moze przez te oringi cieknie trudno powiedzieæ ttzreba by zdj±c ta os³one plastikowa i zobaczyæ co jest tam .
Mam silnik 2.0 ale ze zdjêcia s±dzê ¿e jednak cieknie z uszczelki klawiatury tak my¶lê jednak niech wypowiedz± siê ludzie którzy maj± ten silnik. Co do p³ynu w oleju je¿eli tak jest jak piszesz tobardzo dziwne suchy bagnet na dole?.Najlepiej bêdzie jak poluzujesz korek spustowy lekko i zobacz co bêdzie lecieæ je¿eli p³yn to ca³y olej do wymiany,a nie by³ wymieniony przy wymianie uszczelki pod g³owic±?
Olej by³ wymieniany razem z uszczelk±. Wtedy te¿ wszystkie filtry i p³yn ch³odniczy (kupi³em t± nubirê 2 miesi±ce temu i chcia³em doprowadziæ do porz±dku).

Mam na wszystko fakturê wiêc bêdê cisn±³ po gwarancji jak to uszcz. pod g³owic±. Sam tam za du¿o nie chcê mieszaæ, ¿eby mi nie powiedzieli potem w serwisie, ¿e to ja sam co¶ spapra³em. Z tymi magikami to nigdy nic nie wiadomo...
wsumie mas zracjê wal do nich i tyle
Proste pad³a uszczelka g³owicy a na dodatek pó³ksiê¿yc pokrywy zaworów st±d serek w zbiorniczku wyrównawczym miesza siê p³yn ch³odniczy z olejem napraw szybko bo zrobisz budyñ w silniku kole¶ musia³ szajkom wstawiæ uszczelkê idz z reklamacj±
A nie kaza³ Ci ten fachura co robi³ uszczelke przyjechaæ w³a¶nie po przebiegu 1500 km jej doci±gnaæ, bo z tegoco sie orientujê powinno sie to zrobiæ. Ja jak robi³em remont silnika mojej legi, to mój mechanik kaza³ mi przywie¼æ auto na doci±gniecie uszczelki w³asnie po takim przebiegu od naprawy jak Twoje auto. Jak mia³em poldka to tez po wymianie uszczlki doci±ga³em po jakim¶ czasie i by³o oki.
Witam wszystkich, ptrzebujê pomocy przy moim nubaru.

[ Dodano: 2009-09-20, 12:14 ]
Mam problem z paleniem mojego autka. Jak jest zimna to zapala bez problemu, jak sie rozgrzeje to zaczyna kuleæ tak jakby niepali³ na jednym cykindrze a potem kuleje jeszcze bardziej a¿ w koñcu ga¶nie. Po zga¶niêciu nie mo¿na odpaliæ silnika a¿ do wystygniêcia. Co to mo¿e byæ?

[ Dodano: 2009-09-20, 12:29 ]
Mam problem z paleniem mojego autka. Jak jest zimna to zapala bez problemu, jak sie rozgrzeje to zaczyna kuleæ tak jakby niepali³ na jednym cykindrze a potem kuleje jeszcze bardziej a¿ w koñcu ga¶nie. Po zga¶niêciu nie mo¿na odpaliæ silnika a¿ do wystygniêcia. Co to mo¿e byæ?
Mechanior powiedzia³, ¿ebym zwróci³ uwagê czy p³ynu ch³odniczego nie ubywa i czy nie robi sie bardziej oleisty.
Po wymianie uszczelki nie trzeba czasem dogrzaæ silnika, ¿eby siê tam wszystko pouszczelnia³o?
Witam wszystkich, ptrzebujê pomocy przy moim nubaru.

[ Dodano: 2009-09-20, 12:14 ]
Mam problem z paleniem mojego autka. Jak jest zimna to zapala bez problemu, jak sie rozgrzeje to zaczyna kuleæ tak jakby niepali³ na jednym cykindrze a potem kuleje jeszcze bardziej a¿ w koñcu ga¶nie. Po zga¶niêciu nie mo¿na odpaliæ silnika a¿ do wystygniêcia. Co to mo¿e byæ?

[ Dodano: 2009-09-20, 12:29 ]
Mam problem z paleniem mojego autka. Jak jest zimna to zapala bez problemu, jak sie rozgrzeje to zaczyna kuleæ tak jakby niepali³ na jednym cykindrze a potem kuleje jeszcze bardziej a¿ w koñcu ga¶nie. Po zga¶niêciu nie mo¿na odpaliæ silnika a¿ do wystygniêcia. Co to mo¿e byæ? nie tutaj kolego
Wracaj±c do mojej sprawy...

Wczoraj by³em u mechanika, który robi³ mi poprzednio auto. Stwierdzi³, ¿e wycieków ¿adnych nie widzi i jak wzi±³ auto na kana³ to podobno nic nie cieknie.
Fakt, ¿e w ci±gu 1,5ty¶ km 'spali³' przesz³o 2 litry oleju jako¶ go nie zaniepokoi³, tylko powiedzia³ ¿ebym obserwowa³ bagnet i sprawdzi³ ile teraz mi bêdzie oleju pali³.
Podjadê jeszcze na oglêdziny do kogo¶ innego, bo na moje niefachowe oko to UPG.

PS
Czy obserwuj±c p³yn ch³odniczy na uruchomionym silniku da radê sprawdziæ czy to uszczelka? Podobno ma p³yn bulgotaæ, ale nie wiem czy to prawda.

Czy obserwuj±c p³yn ch³odniczy na uruchomionym silniku da radê sprawdziæ czy to uszczelka? Podobno ma p³yn bulgotaæ, ale nie wiem czy to prawda.

Tak, w zbiorniczku wyrównawczym bêd± siê pojawiaæ pêcherzyki, bo spaliny wydostaj± siê przez uk³ad ch³odzenia. Poza tym bêdzie ubywac p³ynu. Jak mi w poldku posz³a uszczelka to nie chcia³ zapalaæ, bo by³ taki wyciek, ¿e do cylindrów la³o siê jak z kranu. Tyle, ¿e wtedy s± problemy z rozruchem, bo zanim t³oki "wypompuj±" tê wodê, to auto "prycha" i siê "d³awi".
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •