ďťż

Graczem będąc…

Mam problem ostatnio moja nubira gasnie przy hamowaniu albo przy dużej redukcji predkości i na gazie i na benzynie silnik i przepustnica były czyszczone wymieniłem kable NW i świece problem niestety nie znikł tankowałem benzynke i gaz na użnych stacja więc to tesz wyeliminowałem PROSZE O POMOC


Witam ja tez mam taki problemik tylko że w Lanosie, czasem nawet potrafi zgasnąć jak wrzuce na luz z piatki i chcę zjechać z górki trzeba pogrzebać... może to krokowy...
Gdyby gasła tylko na gazie obstawiał bym koniec reduktora a tak
Jeśli chodzi o zbyt niskie schodzenie obrotów i przygasanie na benzynie to można spróbować reset kompa, jeśli chodzi o to samo na LPG zalecam sprawdzić poziom płynu chłodniczego (tak sie dzieje gdy jest go za mało)


nubira gasnie przy hamowaniu albo przy dużej redukcji predkości i na gazie na gazie trzebaby odwrocic chwyt powietrza, a na benzynie moze to czujnik polozenie przepustnicy szwankuje a jak z praca na wolnych obrotach?
ogólnie musze powiedziec ze autko chodzi bez zażutów dobre przyspieszanie silnik (po rozgrzaniu) dobrze paracuje w czasie postoju obroty stoją mniej wiecej 950 obr/min więc nie wiem narazie wyprubuje sygestie które zaproponowaliście czekam na kolejne z góry dzieki
Niestety próbowałem rozwiązań proponowanych ale nic to nie pomogło przosze o dalsze sugestie
Ja miałem tak samo w cinquecento 700(bez lpg ). Tam wystarczyło podkręcić obroty i już było ok , ale nie wiem czy w innych autach tak samo można, nie znam się
byłem na diagnostyce mechanik powiedział mi ze najprawdopodobniej przyczyna jest nagar na zaworach czy to jest prawdopodobne bo powiedział mi cene to nie wiem czy nie chce mnie naciagnac naprawa miała by kosztowac 1800 zł chodzi o wyciagnięcie głowiecy i jakieś tam pierdoły dokładnie nie pamietam bo dla mnie to czarna magia POMOCY
Jak dla mnie to głupoty gada ten mechanik. Podciągnij troche linke od gazu (tak z 1 góra 2 mm) i sprawdz czy nadal będzie to samo.
a jak mam podciagnac ta linke wiesz troche laik jestem
a jak mam podciagnac ta linke wystarczy ze pokrecisz ta srubka
Najprawdopodobniej silniczek krokowy który ma za zadanie utrzymac wolne obroty
Jak dla mnie to głupoty gada ten mechanik. Podciągnij troche linke od gazu (tak z 1 góra 2 mm) i sprawdz czy nadal będzie to samo.

Nie wolno regulować obrotów silnika za pomocą tej śrubki. Obroty ustawia ECM.
co do tej linki to byłem u mechanika i mi własnie ją podkręcał mówił ze nie powinno sie tak robic na ale podciągnoł a co do tego krokowego to był czyszczony razem z przepustnicą mechanik mówił ze jest dobry misie juz całkowicie kończą pamysły
wujek, sprawdzałeś? http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=3496
Maniek ma rację tą śrubą nie wolno sobie regulować obrotów ona jest jak dobrze pamiętam do regulacji położenia przepustnicy (kasowanie błętu tps) takie rzeczy to może w cc700 ale nie tutej...
12 Czujnik położenia wału korbowego CPS Brak sygnału z czujnika CPS przy włączonym zapłonie (silnik nie pracuje)
13 Czujnik tlenu (sonda lambda) EOS Sygnał z czujnika w granicach 340-540 mV

Takie błedy wyskoczyły mi z checku

[ Dodano: 2009-10-15, 21:29 ]
i co ja mam z tym zrobić??????
czy juz nikt nie moze mi pomoc
dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury i niestety nic gości zasugerował ze moze to być to a jest tańsze niż czujnik położenia wału
witam już ci podaję prawdopodobną przyczynę jeśli posiadasz instalację gazową drugiej generacji to w rurze dolotowej powietrza znajduje sie klapka anty wybuchowa i najprawdopodobniej podczas hamowania zamyka ona szczelnie dolot powietrza i nastepuje na chwile zadlawienie obrotów silnika należało by ją lekko podgiąć i powinno być dobrze
witam już ci podaję prawdopodobną przyczynę jeśli posiadasz instalację gazową drugiej generacji to w rurze dolotowej powietrza znajduje sie klapka anty wybuchowa i najprawdopodobniej podczas hamowania zamyka ona szczelnie dolot powietrza i nastepuje na chwile zadlawienie obrotów silnika należało by ją lekko podgiąć i powinno być dobrze

Przecież ów klapka musi być zamknięta zawsze a uchyla się tylko w momencie strzału aby rozładować ciśnienie po nim.
Do Maniek owa klapka otwiera sie w miare wzrostu podcisnienia czyli dodawania gazu jak by byla zamknieta to zabraklo by powietrza jesli nastepuje strzal to klapka sie zamyka by nie rozerwac obudowy filtra a cisnienie powstale podczas wybuchu powoduje otwarcie zaworu bezpieczenstwa ktory znajduje sie na rurze dolotowej przed przepustnica ot i cala tajemnica
Pozdrawiam
Panowie po prostu nie dogadaliście się co do klapek Maniek chyba myślał o tej co montują często w obudowie filtra na zewnątrz żeby przy strzale w filtrze nie stworzyło się ciśnienie natomiast rico446 mówi o tej klapce już przy łączeniu rury od powietrza z obudową filtra.
Popieram pomysł rico. Ściągnij górną obudowę filtra, odepnij rurę i zobaczysz tam taką klapkę. Pewnie zabrudziła się albo gdzieś odkrzywiła i nie pracuje odpowiednio. Przeczyść rozpuszczalnikiem, poruszaj nią z 50 razy i psiknij olejem w sprayu- powinno być gitara
chłopaki dziękuje za pomoc ale niestety daej nic nie pomogło czekam na dalsze podpowiedzi
Może pompa paliwa, mam nubirkę i był podobny problem (tyle że jeszcze dochodził brak przyspieszenie - tylko nie zawsze). Wymiana pompy ( najpierw była sugestia że to silnik krokowy ale mechanik pojeździl autkiem i stwierdził że jednak nie) - autko beznyna + gaz - spowodowała całkowite ustąpienie problemu.
panowie mam pytanie . Autko było już tu i uwdzie i 3 mechaników twierdzi ze to jest wina zaworów jednak nie mogą powiedzieć ze to na 100 % koszt całkiem sparawy bo około 1000 zł i boje sie ze podejme decyzje o naprawie a okaże sie ze to nie to proszę o jakośc podpowiedz . AHA zauważyłem dziwną zaleznośc ze najczęściej gaśnie na zakrecie a w czasie postoju przy skręcie kierownicą do oporu to spadają lekko obroty i auto zaczyna "pyrkać" .??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nomegusta.xlx.pl
  •